luninih deset
Aktualno

10 najljubših oglasov Lune \TBWA

Ob 30. rojstnem dnevu Lune \TBWA, ki ga v agenciji praznujejo prav danes, smo jih prosili, da z bralci MM-a podelijo deset najljubših oglasov iz svoje oglaševalske zakladnice. Vsakega od njih je s kratkim komentarjem pospremil Janez Rakušček, izvršni krea

RENAULT 5

»Televizijski oglas za Renault 5, ki so ga takrat začeli izdelovati v tovarni v Novem mestu, je postavil povsem nove standarde oglasne produkcije in obnorel celotno območje bivše Jugoslavije. Z njim se je petica zavihtela na vrh lestvice najbolje prodajanih avtomobilov pri nas.«

DOBRE VILE

»Eden od najbolj ikoničnih slovenskih oglasov je postal neizbrisen del popularne kulture. V pogovorih z mlajšimi sodelavci smo odkrili, da se ga danes spomnijo tudi tisti, ki se ob njegovem nastanku še niti rodili niso.«

BANDIDOS

»Izjemno priljubljena znamka piva z dodatki je pomenila začetek dolgoletnega in uspešnega sodelovanja s Pivovarno Laško. Prvi oglasi za Bandidos so bili posneti v Argentini, za enega od naslednjih v nizu pa smo se odpravili kar na Kubo.«

ORTO

»Orto je v svojih komunikacijah vedno premikal meje. Projekt Tape Art s sloganom »Živi po svoje« je ponudil novo izrazno sredstvo, barvne lepilne trakove, s katerimi so mladi ustvarjalci posegli v urbane prostore.«

SIMOBIL

»Pogumna odločitev, s katero je telekomunikacijski operater v največji oglaševalski akciji leta svoje uporabnike pozval, naj odložijo in ugasnejo svoje mobilne telefone ter namesto tega posvetijo svoj čas bližnjim, se je izkazala za pravilno. Ljudje so sporočila sprejeli in prenašali naprej z veliko naklonjenostjo.«

DELO

»Poglobljene in verodostojne informacije ter analize postajajo vse bolj pomembne, saj je v sodobnem svetu aktivno državljanstvo z jasnimi stališči nujno za obstoj demokracije. Vse to smo izrazili v odmevni akciji ob šestdesetletnici našega dolgoletnega naročnika, časopisne hiše Delo.«

TILIA

»Serija duhovitih oglasov, v katerih vsi starši lahko prepoznajo svoje mladostnike, je učinkovito promovirala zavarovanje za mlade voznike. Sodelovanje s Tilio smo pozneje nadgradili z uspešnim sodelovanjem z združeno Zavarovalnico Sava, za katero ustvarjamo komunikacijske akcije tudi danes.«

HEROJI FURAJO V PIŽAMAH

»Večletno kontinuirano komunikacijsko akcijo izvajamo v sodelovanju z zavodom Vozim in drugimi partnerji. Heroji vsako leto pritegnejo izjemno pozornost tako splošne kot strokovne javnosti in so prejeli vrsto domačih in mednarodnih nagrad.«

LAŠKO IZZIV

»Laško pivo pogumno osvaja regijski trg, na katerem želi postati številka ena. Izjemno odmevna kampanja s tremi legendarnimi glasbenimi izvajalci je pritegnila ogromno pozornost in utrdila blagovno znamko Laško Zlatorog na ciljnih trgih, hkrati pa osvojila našo prvo evropsko nagrado za učinkovitost EuroEFFIE.«

 

ARGETA

»Ikonična znamka mesnih, ribjih in zelenjavnih namazov raste in krepi svoj položaj ne le v jadranski regiji, temveč tudi na drugih trgih. Z Argeto uspešno sodelujemo pri snovanju in vodenju komunikacij za osemindvajset različnih držav in skupaj osvajamo nagrade za komunikacijsko učinkovitost.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji