whiskas
Aktualno

Poskrbite za zdravje in dobro počutje svoje mačke

Na začetku samoosamitve smo ljudje pohiteli v trgovine in naredili zalogo osnovnih živil, ljubitelji domačih živali pa seveda niso pozabili na svoje ljubljenčke.

Kot za nas je namreč tudi za naše štirinožne prijatelje pomembno, da jedo kakovostno hrano, s katero poskrbimo tudi za njihovo zdravje. 
Svoji mački to zagotovite s pravo izbiro mačje hrane, kakršni sta na primer blagovni znamki Sheba® in Whiskas®. Sheba® je kulinarična specialiteta za mačje gurmanke, pripravljena z mislijo na prav vsako podrobnost. Izdelana je iz skrbno izbranih sestavin, odetih v lasten sok oziroma omako ali pa pripravljenih kot delikatesna pašteta. Whiskas® ustvarja recepture za mačke v vseh življenjskih obdobjih. Mokri in suhi obroki so raznolikih tekstur in okusov ter skrbno uravnoteženi, vsebujejo pa vse hranilne snovi, vitamine in minerale, ki jih mačka potrebuje.

sheba

Blagovna znamka mora biti fleksibilna

V podjetju Mars Slovenija, pod okrilje katerega sodita obe blagovni znamki, pravijo, da je v trenutnem stanju pričakovano največje povpraševanje po osnovnih živilih, med katere se uvršča tudi hrana za male živali. »V prvih dneh razglasitve izrednega stanja so si številni potrošniki ustvarili večje količine zalog pripravljenih in pakiranih živil, vendar se je kupovanje na zalogo razmeroma hitro umirilo. Opažamo porast spletnega nakupovanja, kar je povsem razumen odziv potrošnikov na dano situacijo. Drugi trend, ki ga opažamo, pa je aktivnejše povezovanje potrošnikov z blagovnimi znamkami v kriznih razmerah. Zato morajo biti podjetja odgovorna in učinkovito komunicirati s svojim občinstvom,« so povedali za MM. Prepričani so, da mora vsaka blagovna znamka razumeti in odgovarjati na potrebe potrošnikov, kar je še posebej pomembno danes, ko se srečujemo z resnično težko situacijo. Blagovna znamka mora biti po njihovem mnenju fleksibilna in se mora znati prilagajati trenutnemu stanju, česar se držijo tudi sami.

Družbena omrežja omogočajo neposredno komunikacijo s ciljno skupino

Strategije oglaševanja niso spreminjali in nadaljujejo z načrtovanimi projekti: »Nadaljujemo s prisotnostjo obeh blagovnih znamk na televiziji, sočasno nadaljujemo s povečano prisotnostjo na  spletnih kanalih, natančneje na družbenih omrežjih, mobilnih napravah ter spletnih portalih. To nam namreč omogoča neposredno komunikacijo z našo ciljno skupino, torej z lastniki mačk,« pravijo. Svojo prisotnost na spletu so kot podporo aktivnosti »Whiskas Mijav« nadgradili še s spletno interaktivno igro Whiskas Lovec. Ta v času samoosamitve, ko imamo več prostega časa kot sicer, lahko popestri tudi vaše dneve, poleg tega pa se lahko potegujete tudi za lepe nagrade Whiskas.

whiskas lovec

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji