• Facebook
  • Twitter
  • RSS

inOrbit 20: Izkoristi priložnost za dragocene povezave in mreženje

Še 13 dni nas loči do inOrbita, največje konference digitalnega marketinga v regiji. Preko 50 mednarodnih govorcev, nove ideje za vaš posel, nešteto priložnosti za nova poznanstva, specifična in poglobljena znanja na delavnicah in jutranja joga so le nekateri izmed razlogov, zakaj je ne smete zamuditi. Vsem, ki kotizacijo kupijo med 4. In 16. marcem 2020 organizatorji omogočajo vračilo kotizacije brez vprašanj. Velja za odpovedi do vključno 16. marca 2020.

Organizatorji inOrbita poudarjajo, da je konferenca odlična priložnost za povezovanje digitalne skupnosti, saj spodbuja in odpira razprave s področja digitalnega marketinga, trendov, razvoja in prihodnosti industrije.  Konferenčni del bo poskrbel za dober vpogled v celotno digitalno področje. Na delavnicah dan pred konferenco pa bodo udeleženci s praktičnim delom pridobili poglobljeno znanje iz specifičnih področij.

Nasveti in preverjene ideje iz prakse

Gre za priložnost, ki jo lahko v popolnosti izkoristite le s prisotnostjo na konferenci.

Po besedah preteklih udeležencev konference je največja vrednost udeležbe v praktičnih nasvetih in idejah, ki jih dobijo na predavanjih, in jih lahko uporabijo že takoj, ko se vrnejo na delovno mesto. Prav tako jim predstavljajo veliko vrednost tudi mreženje z izkušenimi mentorji in govorci.

Dragocene povezave in mreženje

Udeleženci preteklih inOrbit konferenc so izpostavili tudi dinamično in sproščeno vzdušje med konferenco. Tudi letos v sklopu konference organizirajo različne aktivnosti za povezovanje med udeleženci in govorci ter izmenjavi dragocenih izkušenj. To v celoti podpirajo tudi vsi dogodki namenjeni mreženju, vključno z večerno zabavo.  Organizatorji so poskrbeli, da bo tovrstnega druženja še več kot lani.

Med govorci tudi predstavniki Lega, Microsofta, Fiverrja in LinkedIna

V dveh dneh se bo na velikem odru zvrstilo preko 50 strokovnjakov. Luis Navarrete Gomez je vodja globalnega iskalnega trženja v podjetju LEGO, kjer postavlja strategije iskalnega trženja. Uspel je ustvariti globalno organizacijo, ki s privlačnimi vsebinami dosega tako otroke kot starše na več kot 140 trgih.  Jason Miller je vodja trženja blagovnih znamk pri Microsoftu in profesor trženjske strategije na kalifornijski univerzi Berkley. Med svojim predavanjem bo iskal stičišče med umetno inteligenco in ustvarjalnostjo. Razkril bo, kako lahko ustvarjalnost in vpoglede, pridobljene z umetno inteligenco, uporabimo, da postavimo marketinške kampanje na novo raven.

Lexi Mills, direktorica družbe Shift6 Global, je večkrat nagrajena strokovnjakinja za digitalni marketing, specializirana za SEO PR in poslovno inteligenco, ki temelji na podatkih. Njeno raziskovalno delo se osredotoča na priložnosti, etična vprašanja in tveganja strojnega učenja in umetne inteligence na področju spletnega iskanja. V svojem predavanju bo obravnavala posledice tehnologije na marketing in se dotaknila ključnega vprašanja; kaj le-te pomenijo za vsakdanje delo.

Pavlo Kuznyetsov je starejši produktni vodja pri podjetju Zalando, največji evropski spletni trgovini z oblačili. Odgovoren je za marketinške tehnologije, ki lahko nadomestijo človeka z algoritmi in strojnim učenjem. Na konferenci bo predstavil, kako je Zalando svojo marketinško strategijo prepustil popolni avtomatizaciji.

Nakup kotizacije brez tveganja

Organizatorji konference so se zavezali, davsem kupcem, ki kotizacijo kupijo med 4. marcem 2020 in 16. marcem 2020 omogočijo vračilo kotizacije brez vprašanj. Velja za odpovedi do vključno 16. marca 2020.

Več informacij o delavnicah, programu konference in govorcih najdete na spletni strani http://www.inorbit.si.