• Facebook
  • Twitter
  • RSS

inOrbit 2020: Vesolje novih idej

Regionalna konferenca digitalnega marketinga inOrbit se letos predstavlja v vsebinsko razširjeni različici. Udeleženci med 18. do 20. marcem 2020 v Portorožu ne bodo nabirali zgolj znanj o digitalnem marketingu, ampak se bodo predavatelji dotaknili tudi širših tem, kot so osebna rast in razvoj, zdravo in stabilno poslovanje, kako koordinirati ekipo ter druge.

Kot pravijo v agenciji Red Orbit, ki organizira inOrbit, je glavna novost letošnjega dogodka dodaten sklop predavanj, namenjen vsem, ki delujejo v medorganizacijskem okolju (B2B). Osredotočil se bo namreč na teme, kot so pridobivanje kupcev, uporaba platforme LinkedIn, upravljanje digitalne ekipe, vsebinski marketing za B2B, spletna analitike in druge.

Konferenca bo tako vsebinsko razdeljena na štiri sklope; preostali trije so še »strategy track«, »deep dive« in »e-commerce«. »Strategy track« predstavlja novosti, trende in orodja, ki postajajo vodilna tehnologija v digitalnem marketingu. Osredotoča se na znanje, ki je potrebno za strateške usmeritve podjetja. Govorci bodo pokrivali teme od uporabniške izkušnje, psihologije potrošnika, neuromarketinga, digitalnih strategij do prihodnosti oglaševanja.

Predavanja v sklopu »deep dive« bodo bolj specializirana, primerna za vse, ki že imajo nekaj predhodnega znanja. Glavne teme bodo oglaševanje na Facebooku in Googlu, optimizacija in hitrost spletnih strani, digitalna analitika, optimizacija konverzijske stopnje, vsebinski marketing ter številne druge.  

»E-commerce« pa je namenjen vsem, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Predavatelji se bodo osredotočili na teme, kot so spremembe v industriji spletnih trgovin, avtomatizacija spletnih trgovin, optimizacija zaključka nakupa, Facebook oglaševanja in podobno.  

V dveh dneh se bo na velikem odru zvrstilo preko 50 strokovnjakov, med katerimi so Luis Navarrete Gomez (LEGO), Jason Miller (Microsoft), Lexi Mills (CEO, Shift6 Global) in Pavlo Kuznyetsov (Zalando).

Za vse, ki želite bolj specifična znanja s področja digitalnega marketinga ali upravljanja zaposlenih znotraj podjetja, bodo dan pred konferenco (18. marec) organizirane praktične delavnice, kjer bo delo potekalo v majhnih skupinah. 

Pri Red Orbitu tudi letos napovedujejo, da bo poleg vsebinsko bogatega programa poskrbljeno tudi za zdravo telo in duha. Za boljše »vsrkavanje« znanja in sprostitev bo poleg masaže poskrbela tudi petkova jutranja joga

Nov format dogodka predstavlja tudi sobotni mastermind, ekskluzivno menedžerski dogodek, na katerem se bodo izbrani udeleženci dogodka v intimnejšem vzdušju povezali s predavatelji in globalnimi strokovnjaki. Potekale bodo skupinske razprave in pogovori o specifičnih temah, ki jih izberejo in krojijo udeleženci.

Več informacij o delavnicah, programu konference in govorcih najdete na spletni strani http://www.inorbit.si.