• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija POINT OUT vabi na 2. Hekaton digitalnega marketinga

7. aprila 2020 digitalna agencija POINT OUT organizira 2. POINT OUT Hekaton, kjer bodo udeleženci iskali in spoznali različne metode »hekanja« in kreativnega razmišljanja ter reševali različne izzive s področja digitalnega marketinga. Najhitrejša podjetja še lahko ujamejo »early bird« kotizacijo.

V agenciji POINT OUT stremijo k temu, da bi podjetja s pomočjo Hekatona naredila korak naprej v digitalnem marketingu in izstopila iz povprečja. »Ustvariti smo želeli okolje, ki bo podjetjem omogočilo, da z ustreznimi povezavami, podporo in deljenjem izkušenj delajo konstanten napredek na področju (digitalnega) marketinga,« poudarja Nejc Slovnik, partner in soustanovitelj agencije.

Vsako sodelujoče podjetje s Hekatona odide opremljeno s konkretno rešitvijo. Na prvem Hekatonu, ki se je odvil novembra, so med drugim sodelovala podjetja AMZS, Ljubljanske mlekarne, Tobačna Ljubljana, NLB, Topdom, EKWB in Slovensko-nemška gospodarska zbornica. Nekatera izmed sodelujočih podjetij so svojo rešitev že uspešno implementirala. 

Rešitev pa ni edini rezultat dogodka. V agenciji poudarjajo, da gre tudi za odlično priložnost za rast in razvoj zaposlenih, ki imajo možnost povezovanja in prenosa izkušenj. Udeleženci namreč izzive rešujejo v mešanih skupinah. Vsaka skupina dobi tudi mentorja, za usmerjanje idej in motivacijo pa skrbi Primož Hvala (H&S Consulting). Z njegovo pomočjo bodo udeleženci tudi na drugem hekatonu spoznali različne metode za »hekanje« in orodja kreativnega razmišljanja. V podjetja se sodelujoči ne bodo vrnili le z aplikativno rešitvijo izziva, ampak tudi z novim znanjem za reševanje vseh drugih izzivov, ki jih bodo še morali rešiti. 

»Dogodek bi definitivno priporočil tudi ostalim podjetjem. Kot posameznik spoznaš veliko novih ljudi, ti pa na tvoje težave pogledajo s čisto drugačnega zornega kota. Izkupiček so preproste rešitve za tvoj izziv, s katerim se soočaš že dlje časa,« je povedal Uroš Grilc iz podjetja AMZS. Maja Kalan Pongrac iz podjetja Ljubljanske mlekarne dodaja, da so se za udeležbo na Hekatonu precej hitro ogreli. »Verjamemo, da poleg aplikativne rešitve prinaša predvsem veliko dobre volje in motiviranosti našim sodelavcem.«

Več informacij o dogodku najdete na pointout.si/hekaton ali na elektronskem naslovu [email protected]