• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delate ali prenavljate spletno stran? Napakam se lahko učinkovito izognete

Brez spletne strani danes podjetje ne obstaja, saj je vizitka firme oz. blagovne znamke. Pri izdelavi ali prenovi spletne stran pa podjetniki in podjetnice delajo več napak, ki se jim je moč izogniti.

Foto: Pixabay

»Ni dovolj, da je spletna stran zgolj lepa in privlačna. Izpolnjevati mora še cel kup drugih pogojev. Podpirati mora vaš posel, torej mora biti v funkciji nečesa. Generirati vam mora nove leade, izobraževati in navduševati stranke, po možnosti še celo prodajati,« opisuje Sašo Palčič, direktor agencije Madwise. Spletna stran je oz. bo strateško orodje podjetja, zato mora biti povezana z vsemi ostalimi marketinškimi aktivnostmi, ki jih podjetje uporablja.

»Prav tako mora biti prijazna do Googla, kar pomeni, da se na seznamu iskalnih zadetkov, ko nekdo nekaj išče, uvršča kar najvišje. Če neko podjetje npr. prodaja postelje, želi, da se njihova spletna stran, ko stranke v iskalnik Google vpišejo besedo postelja, uvrsti na vrh. Če spletna stran ni v redu postavljena, pravilno in ustrezno sprogramirana, bodo imela podjetja zaradi tega slabo pozicijo,« dodaja Palčič. Treba je tudi upoštevati, da morajo podjetniki in podjetnice spletno stran narediti za stranke, in ne zase. Kupci morajo namreč na njej najdejo odgovore na svoja vprašanja ali pa rešitve za svoje težave.

»Prav tako je zaželeno, da je spletna stran živa. To pomeni, da ko obiskovalec obišče spletno stran nekega podjetja, na njej najde dodano vsebino. Primer sporočil so lahko blog objave, ki jih podjetja ustvarjajo. Podjetja lahko na podlagi težav, ki jih imajo stranke, pripravijo rešitve ali pa odgovore na njihova najbolj pogosta vprašanja. Priporočljiva je tudi objava video vsebin ali pa bolj naprednih formatov, kot so npr. trenutno aktualni podkasti,« je še poudaril direktor agencije Madwise.