• Facebook
  • Twitter
  • RSS

POINT OUT Hekaton: Naredite korak naprej v digitalnem marketingu

Organizatorji prvega digitalno marketinškega hekatona pri nas, agencija POINT OUT, že sprejema prijave na 2. POINT OUT Hekaton, ki bo 24. marca 2020 v Ljubljani. Pripravili so posebno »early bird« ponudbo, ki velja do konca leta oz. za prva štiri prijavljena podjetja.

Prvega POINT OUT Hekatona v novembru so se udeležila podjetja, ki želijo narediti napredek v svojem digitalnem marketingu. Moči so združili AMZS, Ljubljanske mlekarne, Tobačna Ljubljana, Topdom, NLB, EKWB in Slovensko-nemška gospodarska zbornica. Na dogodku so organizatorji udeležence razporedili v mešane skupine. Zaposleni iz različnih podjetij so nato skupaj iskali inovativne rešitve za digitalno marketinške izzive sodelujočih podjetij. Pridružili so se jim tudi študentje družboslovnih smeri in mentorji. Podjetja so tako z dogodka odšla s konkretno rešitvijo za svoj izziv, njihovi udeleženci pa z dobro mero novega znanja in motivacije.

Za motivacijo in usmerjanje razvoja idej je na dogodku skrbel Primož Hvala (H&S Consulting), ki meni, da lahko tak dogodek veliko prispeva k razvoju podjetja. »POINT OUT Hekaton je za podjetja zelo dobra izbira, saj lahko na ta način pridejo do rešitve za svoje digitalne izzive, ki jih drugače ne bi mogla razrešiti,« je prepričan.

Podjetja že implementirajo rešitve

Dogodek ostalim priporočajo tudi udeležena podjetja, nekatera med njimi so že začela tudi z implementacijo dobljenih rešitev svojih izzivov. »Kot posameznik spoznaš veliko novih ljudi, ti pa na tvoje težave pogledajo s čisto drugačnega zornega kota. Izkupiček so preproste rešitve za tvoj izziv, s katerim se soočaš že dlje časa,« je povedal Uroš Grilc iz podjetja AMZS. Rok Kostanjšek iz podjetja EKWB se je strinjal, da bodo POINT OUT Hekaton priporočili drugim podjetjem, hkrati pa izpostavil: »Naše podjetje bo poskušalo rešitve, do katerih smo danes prišli, implementirati.«

Več informacij o dogodku najdete na pointout.si/hekaton ali na elektronskem naslovu [email protected].