• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ekipa MM-a s Fordom na SEMPL

Ekipa MM-a se je letos na SEMPL odpeljala s Fordovim avtomobilom. Pri MM-u smo prepričani, da smo se zabavali vsaj toliko, kot so se zabavali Fordovi ambasadorji med snemanjem oglasa za zimsko oglaševalsko akcijo.

Oglas, s katerim Ford nadaljuje dolgoletno sodelovanje s Smučarsko zvezo Slovenije (SZS), so sicer posneli že poleti, ko so v Fordovem prodajnem salonu pričarali pravo družinsko-delovno vzdušje. V njem nastopajo Fordovi ambasadorji Ilka Štuhec, Filip Flisar, Ana Bucik, Jurij Tepeš, Štefan Hadalin, Žan Kranjec in Domen Prevc, pridružil pa se jim je tudi Bine Volčič. 

Velik izziv pri dvodnevnem snemanju je bil, kako uskladiti ekipo SZS, saj so smučarji zelo zasedeni in imajo proste dni omejene, nekateri pa so bili že na pripravah. A nekako jim je vendarle uspelo, da so se vsi zbrali v Ljubljani, v edinem »FordStore« v Sloveniji, in videti je, da so se imeli odlično, kar razkriva tudi pogled v zakulisje. 

Boštjan Hribovšek, direktor marketinga in komunikacij pri Summit Motors Ljubljana, je pred časom v intervjuju za MM povedal, da se zaradi sprememb nakupnih navad v Fordu zavedajo, da salon igra pomembno vlogo pri zaključevanju nakupa avtomobila in vzdrževanju zadovoljstva. Zato so dobili idejo, da postavijo svoje junake, Fordove ambasadorje, v domače okolje – Fordov prodajni salon. »Govorimo o prijaznem okolju, kjer se športniki z zadovoljstvom lotevajo opravil, s katerimi se stranke srečujejo v prodajnih salonih.Tako nas Ilka že zjutraj povabi v prodajni salon, Bine ji postreže zajtrk. Filip, Žan in Štefan se prelevijo v mojstre na servisu. Jurij postane prodajni svetovalec, vsi ostali športniki pa so del preostalih prodajnih procesov. Oglas se zaključi s tiskovno konferenco, kjer primarna vloga športnikov stopi v ospredje,« pravijo v Fordu.

»V oglasu lepo izrazimo vse štiri atribute naših vozil. Na prvem mestu je voznost, ki je zapisana v genski zapis vsakega vozila. Ford je blagovna znamka za aktivne posameznike, ki sami oziroma z družino preživijo prosti čas. Govorimo o najbolj tehnološko dovršenih avtomobilih. In ne nazadnje so Fordova vozila za podjetnike, ki točno vedo, kaj potrebujejo. Njim je na voljo najširši portfelj produktov,« pravi Boštjan Hribovšek.