• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija POINT OUT vabi na Hekaton digitalnega marketinga

19. novembra 2019 digitalna agencija POINT OUT organizira hekaton, kjer bodo udeleženci iskali in spoznali različne metode »hekanja« in kreativnega razmišljanja ter reševali različne izzive s področja digitalnega marketinga.

V agenciji POINT OUT stremijo k temu, da bi podjetja s pomočjo Hekatona naredila korak naprej v digitalnem marketingu in izstopila iz povprečja. »Ustvariti želimo okolje, ki bo podjetjem omogočalo, da z ustreznimi povezavami, podporo in deljenjem izkušenj delajo konstanten napredek na področju (digitalnega) marketinga,« poudarja Nejc Slovnik, partner in soustanovitelj.

Namesto vsaka posamezno bodo podjetja rešitve tokrat iskala skupaj. Udeležence bodo namreč razporedili v mešane skupine, k sodelovanju pa bodo povabili tudi študente družboslovnih smeri. Zaposleni se bodo lahko povezali s strokovnjaki iz različnih podjetij. Konkretnih izzivov v agenciji še ne razkrivajo.

Za motivacijo in usmeritvah pri razvoju idej bo na dogodku skrbel Primož Hvala (H&S Consulting). »Vsak od nas živi v nekem svojem okolju. Če želiš kaj spremeniti, moraš pogledati izven tega okolja, iskati ideje drugje, poslušati prakse, ideje, razmišljanje in aktivnosti drugih. Poleg tega pa še voden proces razmišljanja, malo »zunanjega pritiska«, ki je vedno potreben, da gledaš naprej od dnevnih operativnih nalog. Tudi tajming je dober – smo tik pred začetkom 2020 in če želimo naslednje leto izboljšati svoje rezultate, bomo morali nekaj delati drugače kot letos,« je povedal Hvala.

Hekatonu so se že pridružila podjetja, kot so Ljubljanske mlekarne, Topdom, Tobačna Ljubljana in Slovensko-nemška gospodarska zbornica.

V agenciji so obljubili, da bodo za mreženje in prenos znanja skrbeli tudi po Hekatonu.

Več informacij o dogodku najdete tukaj ali na elektronskem naslovu [email protected].