• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Odklopi« se s knjigo

Razmišljate o digitalnem razstrupljanju? Začnite ga s knjigo. Dobro knjigo.

V založbi Marketing magazina smo konec marca izdali »Hokus pokus: fokus«, drugo knjigo o znamčenju Mitje Tuškeja, partnerja in stratega v skupini Formitas. Na 340 straneh boste dobili vpogled v to, »kako osredotočiti zgodbo znamke, da bodo komunikacije dolgoročno učinkovite«.

»Zgodba znamke, ki je zapisana tako, da upošteva tiste vrednote in značilnosti, ki jih z znamko povezujejo njeni porabniki, ima dober temelj. Če pisanju zgodbe znamke dodamo še vrednote, stališča in razmišljanja znamki najbolj zveste oziroma zavezane ciljne skupine, potem smo blizu zgodbe, ki znamko lahko vodi do boljše prepoznavnosti in večjih deležev porabnikov,« v knjigi piše Tuškej.

Ker pa tokrat upoštevamo rek »ena ni nobena«, si lahko paket dopolnite še s knjigo ali dvema iz naše založbe.

Naročite jih lahko na elektronskem naslovu [email protected].