• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Petrol Media predstavlja medij za novo dobo: HipTerminal

V mreži Petrol Media odslej svoje uporabnike pozdravljajo na točilnem mestu prihodnosti. Z interaktivnimi HipTerminali jim namreč omogočajo, da že med točenjem goriva nakupijo svoje najljubše izdelke in s tem privarčujejo čas, hkrati pa so ti terminali obetavna priložnost za oglaševalce.

Raziskave že dolgo potrjujejo, da se uporabniki dobro odzivajo na digitalno oglaševanje na točki nakupa, tako v obliki povečanja neposredno povezane prodaje kot tudi glede priklica oziroma zapomnljivosti blagovne znamke. Pozitiven odziv daje že nekaj sekund pozornosti potrošnika, z novimi HipTerminal pa lahko podjetja in blagovne znamke uporabnika nagovarjajo ves čas točenja goriva, ki v povprečju traja od 90 do 120 sekund.

HipTerminali so nadgradnja mreže oglaševanja Petrol Media, ki z oglaševanjem na več kot tristo prodajnih mestih vsak dan dosega več kot 200.000 ljudi. To jim uspeva preko roto panojev, LCD zaslonov, velikih in manjših oglasnih plakatov, Radia Petrol, wi-fi točk, promocij s hostesami, izpostavitvijo vozil in drugih oglaševalskih rešitev ob pomembnejših prometnih poteh in drugih strateških lokacijah po vsej Sloveniji. Obojestranski HipTerminal zasloni so prva tovrstna rešitev v regiji, pravijo v Petrolu in dodajajo, da so jih posebej za Petrol Media zasnovali v podjetju Elektronček. Trenutno so postavljeni na Petrolovih točilnih agregatih na desetih strateško izbranih lokacijah v Ljubljani, kjer z 62 oglasnimi površinami dnevno nagovarjajo med 1.000 in 2.600 ljudi, ki jih spodbujajo k nakupu medtem, ko točijo gorivo.

Večkanalni pristop

»Poleg mobilnih aplikacij Moj Petrol in Na poti je to najsodobnejši način, kako lahko uporabniki dostopajo do Petrolovih storitev,« o HipTerminalu pravi Peter Curk, direktor trženja na Petrolu. Miha Valentinčič, direktor inovativnih poslovnih modelov na Petrolu, pa dodaja, da je bilo njihovo glavno vodilo pri oblikovanju HipTerminala izboljšanje uporabniške izkušnje, saj je odlična izkušnja kupca na Petrolovem prodajnem mestu zanje zmeraj na prvem mestu.

Poleg tega, da obiskovalci že med točenjem goriva v košarico dodajajo izdelke, ki jih nato prevzamejo na blagajni, se na terminalu identificirajo s svojo Petrol klub kartico ter tako preverijo stanje z nakupi zbranih zlatih točk in ugodnosti, ki so jim na voljo v Petrol klubu.

Obiskovalce bodo tudi prosili, da v odziv na prikazani oglas prek terminala zapišejo svoj elektronski naslov, na katerega jim nato posredujejo povratno sporočilo z dodatnimi informacijami o prikazanem oglasnem sporočilu. To oglaševalcem ponuja možnost učinkovite navzkrižne promocije dodatnih izdelkov, storitev ali promocij ter grajenja lastne baze stikov. Oglaševalcem je na voljo nacionalna pokritost z možnostjo regionalnega ciljanja, prilagoditev oglaševanja glede na obisk po dnevih in urah, tipu ceste in specifike prodajnega mesta ter povezovanje različnih formatov oglaševanja v celovito prodajno zgodbo, tik pred nakupnim procesom.

V sodelovanju s: