• Facebook
  • Twitter
  • RSS

24. SMK in igranje po svojih pravilih

Letos novinarska ekipa MM-a na Slovensko marketinško konferenco potuje z Mercedesovim novim kupejem CLA, t.i. inteligentno nadgradnjo predhodnika.

Kako dobro nas bo »prebral«?

Ena večjih novosti – ki jo bomo seveda z veseljem preizkusili - je asistent za notranjost, ki prepozna geste rok. CLA med drugim lahko tudi »prebere« vitalne znake iz pametne ure, kot sta srčni utrip in količina spanca, le-te pa poveže z zunanjimi dejavniki, kot so cestne razmere, čas vožnje in zastoji. Na podlagi tega ponudi program za sprostitev v primeru »živčnosti« ali aktivacijo v primeru preutrujenosti. Med pametnimi rešitvami so potem še razširjena resničnost za navigacijo in glasovno upravljanje. 

Velik vpliv na osvežitev blagovne znamke – s slovenskim pečatom

Pri samem oblikovanju, kjer že od samega začetka sodeluje tudi Robert Lešnik, izstopa dinamičen in eleganten videz. Mimogrede, že ob prvi predstavitvi modela so Robert Lešnik & co zanj prejeli številne oblikovalske nagrade, med drugim Red Dot in Auto Bild Design Award 2013 za najlepši nemški avto leta. Kot pravijo pri Mercedesu, je nova generacija kompaktnih vozil znatno prispevala k osvežitvi in spremembi podobe znamke Mercedes-Benz, razred CLA pa je zlasti pomemben za pridobivanje in ohranjanje novih strank.

»Leta 2017 je vsak drug kupec v Evropi predhodno vozil avtomobil druge znamke. Več kot 75 odstotkov evropskih strank, ki je predhodno vozilo kupe CLA ali CLA Shooting Brake, je znova izbralo vozilo Mercedes-Benz,« so zadovoljni. Dodajajo, da je okrog 750 tisoč vozil kupe CLA in CLA Shooting Brake znatno prispevalo k uspehu znamke Mercedes-Benz.

Več o avtomobilu si lahko preberete na povezavi.

 

Več o avtomobilu si lahko preberete na povezavi.