• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Trenutek za žar legende

Po tem ko so nas nekaj časa pustili ugibati in je bila oglaševalska akcija še v dražilni fazi, smo končno izvedeli, kaj oglašujeta Darko Klemen, zmagovalec oddaje MasterChef 2016, in Miha Brajnik, eden od najbolj nabrušenih jezikov v Sloveniji. Gre seveda za žar izdelke družbe Lidl Slovenija, ki bodo letos nedvomno nepogrešljivi na vsakem pikniku.

Da bodo letos pikniki nepozabni, bosta torej poskrbela kuharski mojster in ostrojezični šaljivec, ki se bosta potegovala za prestižni naslov žar legende. Njuna prizadevanja bomo lahko gledali v televizijski oddaji na POP TV in Kanalu A, zagotovo pa bosta zanimivi (in duhoviti) tudi Visoka in Mala šola žara, ki ju bomo lahko spremljali na družbenih omrežjih. V Mali šoli se bodo Lidlovi kupci tako z Miho učili pomembnih osnov, kot je pravilno valjanje čevapčičev in predvsem uživanje na pikniku. Darko pa jim bo v Visoki šoli razkril skrivnosti najbolj slastnih marinad, trikov začinjanja in izjemnih prilog, ki se priležejo k specialitetam z žara. S pomočjo Lidlove ponudbe izdelkov za piknik bo to še toliko lažje.

Ker smo Slovenci pravi mojstri v peki na žaru, bo svoje trike in skrivnosti za pripravo okusnih jedi na Lidlovih družbenih omrežjih lahko delil prav vsak. Lidl vabi, da tudi vi postanete del oglaševalske akcije »Žar legend«, ki nadaljuje zgodbo znamke, ki želi ponuditi »preprosto več«. To pa pomeni več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, poleg tega pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse.

Več o oglaševalski akciji najdete na spletni strani www.lidl.si/zar-legende.