• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM Akademija: Podatki, učinkovitost in izzivi nove zakonodaje

Počasi mineva eno leto, odkar je v veljavo stopila uredba EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki bo v letošnjem letu dobila svoje temelje tudi z novim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), do konca leta pa naj bi bila sprejeta tudi nova uredba na področju e-zasebnosti (e-Privacy).

Kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno, bodo na izobraževalnem dogodku iPROM Akademija predstavili Marko Grobelnik (IJS), Jaka Repanšek (RePublis Consulting), Igor Mali (iPROM), Matjaž Robinšak (Valicon) in Peter Curk (Petrol).

iPROM Akademija bo 29. marca v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

Želite biti tudi vi podrobno in jasno seznanjeni s priložnostmi in tudi z omejitvami, ki jih prinaša nova zakonodaja, ter se opremiti s podatki za učinkovito digitalno komuniciranje? Potem se nam pridružite na dogodku. Udeležba je brezplačna, prijave pa so mogoče še do 22. marca preko spletne strani.