• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na inOrbit 2019 po specifična digitalna znanja

Ena od glavnih novosti letošnje konference inOrbit, ki bo med 13. in 15. marcem v Portorožu, je dodaten konferenčni dan s (praktičnimi) delavnicami. Poudarek je na specifičnih znanjih in delu v majhnih skupinah. V digitalni agenciji Red Orbit, ki organizira inOrbit, pravijo, da vam bodo zgodbe o poslovnih uspehih predavateljev in triki, ki jih pri tem uporabljajo, zagotovo v navdih pri nadaljnjih digitalnih projektih.

Peta različica inOrbita v Slovenijo prinaša nabor več kot petdesetih domačih in tujih predavateljev, med katerimi so tudi predstavniki digitalnih velikanov, kot so Facebook, Booking.com, Google in številni drugi. Konferenčni del bo poskrbel za dober vpogled v celotno področje »digitala«, na delavnicah pa bodo udeleženci s praktičnim delom pridobili poglobljeno znanje specifičnih področij.

Izbirate lahko med devetimi delavnicami:

  • Napredno oglaševanje na Facebooku bo predstavil Dennis Yu, direktor podjetja BlitzMetrics, ki je med drugim upravljal kampanje za Golden State Warriors, Nike in Rosetta Stone.
  • O medorganizacijskem vsebinskem marketingu bo predaval Lee Odden, direktor družbe TopRank Marketing. Med njegovimi naročniki so tudi LinkedIn, SAP, 3M, Dell, Oracle, Slack in Content Marketing Institute.
  • Na vprašanje, kako graditi znamko na Amazonu, bo udeležencem pomagal odgovoriti Alex Huditan iz podjetja Amazonienii, ki redno predava tudi o Amazonovem poslovnem modelu FBA.
  • Seznanili se boste tudi s pripravo digitalne strategije, vključno s temelji digitalne strategije, orodji in informacijami o ciljnih trgih ter ključnimi kazalniki uspeha, ki jih je pri tem treba opredeliti, da lahko z njimi merite uspešnost na spletu. Predaval bo Črt Podlogar, direktor strateškega oddelka pri Red Orbitu.
  • Marsikaj zanimivega in poučnega o optimizaciji konverzijske stopnje bo povedal Joe Doveton, direktor podjetja Binary Bear, ki je eden od vodilnih britanskih svetovalcev za povečanje konverzije.
  • Delavnico o načrtovanju in implementaciji kampanje s chatboti bo vodil Jim Rowe, ki s svojim podjetjem Jim Rowe-Bot dnevno sodeluje z malimi in srednje velikimi podjetji pri razvijanju »chatbot« kampanj preko Facebookovega Messengerja.
  • Optimizacijo spletnih strani in njene napredne tehnike bo predstavil Kyle Roof iz podjetja High Voltage SEO, lani najbolje ocenjen predavatelj konference.
  • optimizaciji spletnih strani za lokalne rezultate na Googlu bo predaval Greg Gifford iz podjetja DealerOn, ki ima preko 16 let izkušenj iz digitalnega marketinga in je reden predavatelj na vseh večjih konferencah o optimizaciji iskalnega marketinga po svetu).
  • S programatičnim nativnim oglaševanjem in vprašanji, kot so, kako pripraviti in upravljati programatični zakup za kampanjo nativnega oglaševanja, kakšen proračun je potreben za to in kakšne so napredne nastavitve ciljanja, vas bo seznanil Boštjan Špetič, ustanovitelj Zemante, ki je del mreže Outbrain, vodilne svetovne platforme za nativno oglaševanje.

Več informacij o delavnicah, programu konference in govorcih najdete na spletni strani http://www.inorbit.si.