• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako do svežega znanja o digitalnem marketingu, ki ga v Sloveniji ni?

Znano je, da se večina slovenskih marketinških strokovnjakov ali manj redno izobražuje v ZDA, Veliki Britaniji ali katerem drugem razvitem trgu. Razlogi so preprosto v tem, da se na teh trgih ustvarjajo trendi, testirajo novosti in to veliko preden pridejo v Slovenijo.

Za vodilne v panogi to seveda pomeni ogromno prednost v znanju, povečanje prodaje in tudi zmanjšanje stroškov za digitalni marketing, saj domača konkurenca o tem lahko prebere le kakšno površno informacijo na spletu.

A izobraževanja v tujini so tudi zelo draga. Običajna vrednost seminarja, vključno s stroški letala, hotela hitro nanese na nekaj tisoč evrov.

Organizator dogodka, Martin Korošec, pravi: »Poslanstvo seminarja Galaksija marketinga je, da bi vsak v Sloveniji imel priložnost, da se uči od strokovnjakov iz prakse iz tujine in to po dosegljivih cenah. Po zelo dobrem odzivu na prvi dogodek lani, smo tokrat k sodelovanju povabili tri vrhunske strokovnjake iz tujine, ki jim zaupajo vrhunska podjetja, ki delujejo na različnih celinah.«

31. januarja se boste tako lahko kar v Ljubljani učili na primerih najboljših praks in trendov digitalnega marketinga. Predstavili jih bodo Neil Morley iz Velike Britanije, Helen Schrader iz Nemčije ter Pam Neely iz ZDA.

Neil Morley je brand manager, ki je v 30-letni karieri kar 9 let vodil marketing in prodajo za znamko Bentley. Dolga leta je bil tudi vodja marketinga za motocikle z legendarnim statusom Triumph. Kariero je nadaljeval kot operativni direktor za znamko Daewoo in tudi KTM motocikle. Skupno je delal na 3 celinah, vodil marketing v več kot 30 državah in vmes z motorjem prepotoval Avstralijo. Zelo zanimiv content brand creator, ki preko svoje londonske agencije Cat's Eye communications svetuje vodilnim znamkam po vsem svetu.

Pam Neely se je kalila v marketinških agencijah New Yorka, kjer je v dolgi karieri preizkusila številne pozicije in upravljala z milijonskimi spletnimi za spletno oglaševanje. Če vas zanima, kako je vložiti preko dva milijona dolarjev na leto v spletno oglaševanje in nositi osebno odgovornost, da ustvarite večkratnik prodaje, je za vas prava priložnost Galaksija marketinga. Pam Neely je na Univerzi v New Yorku magistrirala iz Direktnega in interaktivnega marketinga. ScribbleLive jo je uvrstil med 20 najbolj vplivnih strokovnjakov digitalnega vsebinskega marketinga. Osvojila je prestižne nagrade na konferencah v ZDA, kot sta B2B Marketing Zone in Hermes Gold Creative Awards. Specializirala se je za povečevanje spletne prodaje, spremljanje in razvijanje trendov v digitalnem marketingu. Je odlična podjetnica, ustanovila, razvila in prodala je že dve podjetji, in sicer za šest mestne številke. Pam Neely odlično razume in podaja informacije podjetnikom.

Helen Schrader je SEO marketing manager v drugem največjem spletnem trgovcu v Nemčiji, Galeria Kaufhof, ki letno ustvari preko 3 milijarde evrov prometa. Pred vodenjem SEO ekipe je kariero gradila v mednarodno prisotnih skupinah Pixum in Cewe na področju Google marketinga. Leta 2016 je osvojila prvo nagrado na konferenci Marketing Intellligence and inovation award. V Evropi je govornica na strokovnih dogodkih o digitalnem marketingu kot so Content strategy applied London, Contenixx, Cologne SEOget2Gether, Online marketing tag. Helen vsak dan sprejema strokovne odločitve na področju Google marketinga. Na dogodku vam bo na razumljiv način predala izjemno poglobljeno znanje iz SEO prakse.

Na dogodku bosta predavala tudi Robert Rolih (The Million Dollar Decision) in organizator dogodka Martin Korošec.

Galaksija marketinga se bo odvila v četrtek, 31. januarja med 9. in 17. uro v Austria Trend Hotelu. Več informacij od dogodku dobite tukaj.

PR