• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Koliko nameravajo slovenska podjetja nameniti za digitalno oglaševanje v 2019?

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Zanima jih (in nas seveda tudi), koliko nameravajo slovenska podjetja nameniti za digitalno oglaševanje v letu 2019 in kateri so ključni dejavniki pri izboru kanalov in snovanju digitalnih oglaševalskih strategij.

iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavi, vprašalnik najdete tukaj.

Dvomestna rast naložb se nadaljuje...

Po podatkih raziskave AdEX, ki jo izvaja evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB), naložbe v digitalno oglaševanje rastejo na letni ravni med 15 in 20 odstotki. V letu 2017 smo v Sloveniji zabeležili 18,4-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje, Na evropski ravni pa 13,2 odstotka, kar je največ v zadnjih šestih letih.

Raziskava AdEx Europe za prvo polletje 2018 kaže, da so evropski oglaševalci v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta vložili 25,8 milijarde evrov. To pomeni, da je povprečna rast v tem letu okrog desetodstotna. Pri tem je največjo rast zabeležilo prikazno oglaševanje (12,3 odstotka), sledijo iskalni marketing (10,2 odstotka) ter spletni oglasniki in direktoriji (3,2 odstotka). Video oglaševanje obsega kar 30 odstotkov v okviru naložb v prikazno oglaševanje in raste 4,2-krat hitreje v primerjavi z drugimi oblikami prikaznega oglaševanja.

... kaj pa v 2019?

Vsi sodelujoči ob zaključku raziskave prejmejo povzetke raziskave, ki jo bodo javno predstavili v prvih mesecih leta 2019 v sklopu različnih strokovnih marketinških dogodkov.