• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z novo Darilno kartico Qlandia do izpolnitve skritih želja

V verigi nakupovalnih centrov Qlandia so nedavno uvedli darilne kartice. Niko Horvat in Mojco Pavlišič, ki v podjetju Qlandia Marketing skrbita za marketinške aktivnosti, smo povprašali po posebnostih njihove darilne kartice in o spremljajoči oglaševalski akciji, v kateri je v ospredju izpolnjevanje želja.

Zakaj ste se odločili, da papirnate darilne bone zamenjate za darilno kartico? Ste na podlagi morebitnih raziskav med obiskovalci Qlandie zaznali željo po tem, da bi bila kartica bolj prilagojena namenu obdarovanja, kot sta rojstni dan ali poroka?

Za uvedbo darilnih kartic smo se odločili, ker se zavedamo, da potrošniki danes želijo preproste, kakovostne in kreativne rešitve. Odzvali smo se njihovim potrebam in željam ter jim z letošnjim septembrom ponudili naprednejšo in bolj sodobno obliko obdaro- vanja. Dosedanje papirnate darilne bone smo zamenjali za tematsko kreativno oblikovane darilne kartice, ki kupcem omogo- čajo nakupe v več kot 300 trgovinah v sedmih nakupovalnih centrih Qlandie po Sloveniji, razen izjem navedenih na spletni strani. Darilno kartico Qlandia je možno kupiti na info točkah trgovin Spar in megamarketov Interspar v nakupovalnih centrih Qlandia ter preko nove spletne strani www.qlandia-kartica.si.Darilna kartica Qlandia je namenjena večkratni uporabi in je prenosljiva, prejemnikom pa omogoča nadzor nad postopno porabo sredstev oziroma dobroimetja. Imetnik Darilne kartice Qlandia lahko stanje na kartici preveri v kateri koli trgovini v nakupovalnem centru Qlandia ali preko spletne strani – 24/7. Trenutno je na voljo v sedmih slovenskih in treh italijanskih tematskih izvedbah, tako da jih kupci lahko izberejo za specifične priložnosti ter za več različnih namenov obdarovanja.

Mojca Pavlišič in Nika Horvat iz marketinškega oddelka podjetja Qlandia Marketing pravita, da so sodobni potrošniki dobro seznanjeni z raznovrstnimi karticami zvestobe in darilnimi karticami posameznih trgovin, medtem ko so darilne kartice nakupovalnih centrov na slovenskem trgu, kot je Qlandiina, še vedno precejšnja novost.

Katere so po vašem mnenju največje konkurenčne prednosti nove darilne kartice Qlandia oziroma posebnosti, ki jih kartice drugih nakupovalnih centrov ne nudijo?

Darilna kartica Qlandia omogoča zabavno poigravanje z motivi in lastnimi fotografijami, saj jo je preko uporabniku prijazne aplika- cije na spletni strani www.qlandia-kartica.si možno v celoti personalizirati in oblikovati po meri obdarjenca. S tem je Qlandia navidezno neosebno obdarovanje z dosedanjimi darilnimi boni spremenila v prav posebno in osebno obliko obdarovanja z daril- nimi karticami. Obiskovalec spletne strani ima tri možnosti izbire, in sicer lahko podari eno od sedmih tematskih kartic Qlandia, na kartico naloži poljubno fotografijo iz svoje galerije in doda tekst ali uporabi vmesnik za oblikovanje kartice, pri čemer lahko izbira med barvami, vzorci, grafičnimi elementi in doda poljuben tekst. S tovrstno personalizirano prodajo in plačilom preko spleta, nago- varjamo nove ciljne skupine in odpiramo nove segmente sodelo- vanja na področju B2C- in B2B-poslovanja.

Druga ključna posebnost in prednost darilne kartice Qlandia je zagotovo možnost naročila e-kartice. V tem primeru zaobidemo čas pošiljanja – dostava preko Pošte Slovenija je v roku štirih delovnih dni – in obdarovancu omogočimo takojšnje prejetje prav tako personalizirane darilne kartice Qlandia. E-darilno kartico lahko pošiljatelj oziroma kupec pošlje neposredno v e-poštni predal obdarovanca ali jo pošlje sebi, jo enostavno natisne kot PDF oblikovan dokument, in podari v fizični obliki.

Tretja prednost spletnega nakupa darilne kartice Qlandia je možnost nakupa poljubnega dobroimetja v razponu med 20 in 300 evri. Darilna kartica Qlandia je časovno neomejena.

Kakšno sporočilo ste želeli predati potrošnikom z oglaševalsko akcijo, s katero ste pospremili novo darilno kartico?

Zasnova celostne komunikacijske kampanje je temeljila na nosilni zgodbi o izpolnjevanju skritih želja. Z vključevanjem pravljičnega elementa smo želeli spodbuditi domišljijo potrošnikov in jih popeljati v svet treh klasičnih pravljic: zlate ribice, Pepelke in žabjega kralja. Ključno sporočilo kampanje predstavlja darilno kartico Qlandia kot rešitev pri izpolnjevanju nepoznanih, skritih želja naših najdražjih.

Ali ste se v oglaševalski akciji poslužili kakšnih neobičajnih, inovativnih komunikacijskih kanalov, ki so še posebej pritegnili pozornost ciljne javnosti?

Kampanja v sodelovanju z agencijo April8 je bila implementirana v vseh komunikacijskih materialih, od tiskanih, radijskih in sple- tnih oglasov do izpostavitve na prodajnih mestih. Tudi v televizij- skem oglasu ima glavno vlogo zlata ribica, ki izpolnjuje v našem primeru ne le tri, ampak kar sedem želja. Za zdaj smo komunika- cijo izpeljali preko promocijskih materialov, stojal na prodajnih mestih, nove pristajalne spletne strani, tiskanih oglasov, radij- skega oglaševanja, tako nacionalnega kot tudi lokalnega, televizij- skega in spletnega oglaševanja. Za leto 2019 smo v pogovorih z nekaterimi ponudniki inovativnih in interaktivnih načinov offline promocijske aktivnosti, ki si jih želimo v nakupovalnih centrih.

Kako so po prvih odzivih sodeč darilno kartico sprejeli obiskovalci – glede na zaznano povpraševanje in že izvedene nakupe kartice? Jo že dojemajo kot ustaljen del ponudbe Qlandie?

Sodobni potrošniki so dobro seznanjeni z raznovrstnimi karticami zvestobe in darilnimi karticami posameznih trgovin, medtem ko so darilne kartice nakupovalnih centrov na slovenskem trgu še vedno precejšnja novost. Qlandia sicer ni prva, ki jo je uvedla, vsekakor pa je zaradi tega, da je darilno kartico Qlandia mogoče unovčiti v kar sedmih nakupovalnih centrih po Sloveniji, posebna. Povpraševanje in izvedeni nakupi darilnih kartic so presegli naša prvotna pričako- vanja, največji potencial pa je trenutno še pri spletni prodaji darilnih kartic in personalizaciji posamezne kartice. V prvih dveh mesecih smo prejeli kar nekaj izjemno zanimivih in domiselnih dizajnov tako fizičnih kot tudi elektronskih darilnih kartic, kar potrjuje trend personalizacije na področju obdarovanja, vse skupaj pa nam pomeni potrditev, da se je sodobni (spletni) kupec pripravljen potruditi pri naročilu in soustvarjati želeni produkt.

Izjemen odziv beležimo tudi pri B2B-prodaji darilnih kartic, pri čemer smo izjemno zadovoljni s povpraševanjem in dejanskimi naročili s strani podjetij, sindikatov, zavodov, šol, občin in drugih pravnih oseb, ki vidijo v naših darilnih karticah odlično idejo za poslovno darilo njihovim partnerjem oziroma zaposlenim. Vsi ti B2B-kupci ne izbirajo samo med našo modro in oranžno korpora- tivno darilno kartico, ampak pogosto izberejo darilno kartico Qlandia z motivom ribice, balonov ali posebno praznično izdajo. Za leto 2019 pa tudi na tem področju pripravljamo nekaj zanimivih nadgradenj in novosti, s katerimi bomo presenetili pravne osebe.

S kakšnim podatki razpolagate v okviru implementiranega kartičnega sistema?

Z vzpostavitvijo spletnega kartičnega sistema podjetja Identiks in spletne »real time« aplikacije imamo 24/7 vpogled v realno stanje poslovanja z darilnimi karticami Qlandia po vseh sedmih nakupo- valnih centrih in v spletno nakupovanje. Za začetek poslovanja z darilnimi karticami razpolagamo z zadostnimi podatki, vezani na čas in lokacijo nakupa (center, trgovina), obdobje unovčitve po izvedenem nakupu in povprečno vrednost nakupa darilne kartice.

V prihodnje načrtujemo nadgradnjo kartičnega sistema, ker želimo proces izdaje in unovčevanja darilnih kartic še bolje anali- zirati, ciljne kupce in imetnike darilnih kartic še bolje razumeti in spremljati ter jim s tem ponuditi še večje zadovoljstvo ob nakupo- vanju in unovčevanju darilnih kartic Qlandia.