• Facebook
  • Twitter
  • RSS

20. SEMPL-u naproti z novim Fordom Focusom

Jutri gre zares, saj svoja vrata odpira jubilejni SEMPL, že dvajseti po vrsti. Letos nam novinarsko odpravo na regijsko konferenco medijskih trendov omogoča Ford, in sicer bomo »semplali« z novim Fordom Focusom.

Vedeli ali ne, SEMPL in Focus sta vrstnika, ki z letom 2018 zapuščata najstniška leta. In prav tako kot SEMPL med konferencami tudi Focus spreminja pravila na trgu vozil. Govorimo o vozni dinamiki, nadstandardni opremi z asistenčnimi sistemi ter varnostjo, prostornosti ter možnostih personalizacije. Obenem gre za prvi Fordov model v Evropi, ki je na voljo s projekcijskim zaslonom. Novi Focus prihaja v štirih izvedbah, in sicer kot elegantni Focus Titanium, športni Focus ST-Line in prestižni Focus Vignale. Popolnoma novi ‘crossover’ Focus Active, ki bo na voljo v 2019, pa prinaša trpežno oblikovanje športnih terencev s povečanim odmikom od tal, strešnimi nosilci in dodatnimi zaščitnimi oblogami.

Pripravljeni na dan pojutrišnjem?

Jubilejni SEMPL plava med formo vsebino, med 29. In 30. novembrom se bo v Portorožu (GH Bernardin) zbralo več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke.

Med drugim boste lahko poslušali osrednjega govorca Petra Hinssena (za pripravo na dan pojutrišnjem svetujemo v branje intervju tukaj), strokovnjakom za nevromarketing dr. Nikolaosom Dimitriadisom (intervju o marketinškem pranju možganov najdete tukaj) in strokovnjakom za znamčenje Davidom Brierjem (ki pravi, da znamčenje vzdihne življenje izdelku). Navedli smo manj kot desetino programa in nekaj domačega branja, več informacij pa najdete na spletni strani dogodka.