• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akcija, ki »paše«!

Lidl Slovenija je predstavil novo trgovsko blagovno znamko slovenskih izdelkov »Naše nam paše«. Združuje približno 50 prehranskih izdelkov, v prihodnosti pa jo nameravajo še razširiti. Novo linijo spremlja tudi obširna oglaševalska akcija.

Kaj torej pri Lidlovi novi blagovni znamki tako zelo »paše«, da ima takšno ime? Pri Lidlu pravijo, da »paše«prav vse. »Paše« Lidlova pozornost do slovenske kulinarične tradicije. »Paše« Lidlov odnos do domačih proizvajalcev in njihovih proizvodov. Seveda pa »paše« tudi spoštovanje in negovanje lokalnih sodobnih trendov v Sloveniji, ki jih Lidl vpleta v novo linijo. Ta vključuje tako izpopolnjene recepture kot tudi osredotočenost na 100-odstotno slovensko poreklo.

Ob tem dodajajo, da se ta»posrečena vpletenost trendov v kombinaciji s tradicionalnimi vrednotami« odraža tudi v celostni podobi znamke in načinu komuniciranja. »V tem pogledu kombinacija klasičnih slovenskih motivov in sodobnega pristopa preprosto paše! V televizijskem oglasu spretno ujamemo slovenski utrip današnjega časa, vključno z vsemi aktualnimi doživetji in turističnimi ponudbami kot tudi tradicionalnimi družinskimi vrednotami, s katerimi se lahko poistoveti sleherni Slovenec,« pojasnjujejo v Lidlu.