• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova zgodba legendarne Cockte

Vsakdanjost in rutina sta postali dolgočasni. Kaj ima v tem svetu resnično vrednost? Avtentičnost! Z novo komunikacijsko platformo se Cockta odmika od svoje tradicionalne pozicije v novo identiteto pijače za ljudi, ki cenijo pristnost, drugačnost in drznost.

Z novo komunikacijsko platformo Cockta vzpostavlja novo identiteto pijače za ljudi, ki cenijo pristnost, drugačnost in drznost.

Cockta, ki si jo je leta 1953 zamislil izumitelj in tehnolog Emerik Zélinka, je desetletja navduševala s svojim pristnim okusom in naravnim sestavinami. Bila je prva gazirana brezalkoholna pijača v Jugoslaviji in edina, ki je postala internacionalni ponos in simbol vaše in naše mladosti.

Zahteven komunikacijski izziv

»Atlantic Grupa nas je povabila, da skupaj ustvarimo strategijo repozicioniranja tržne znamke Cockta in zasnujemo novo dolgoročno vizijo in zgodbo legendarne pijače, ki bo postala glas novih mladih generacij,« nam je zaupal kreativni direktor agencije Yootree, Tomaž Apohal.

Nova platforma in svež pozicijski slogan

V agenciji Yootree so razvili komunikacijsko platformo, s katero Cockta postaja mednarodna ambasadorka avtentičnosti in predstavlja zgodbe resničnih junakov, ki si upajo biti drugačni, hoditi proti toku življenja ter živijo za svojo stvar.

Sogovorec ob tem doda, da so za dosego jasne in prepoznavne diferenciacije od konkurenčnih znamk novo komunikacijsko platformo zasnovali na novem »Enlightened rabel« arhetipu znamke in predstavili nov pozicijski slogan: »Tvoja Cockta. Tvoja stvar.«

Mladi so nove legende prihodnosti

Jelena Jelenc, direktorica marketinga strateške poslovne enote pijač pri Atlantic Grupi, nam razkrije, da bodo s septembrom pričeli z drugim delom oglaševanja.

Mladi, ki živijo za svojo stvar, so junaki današnjega časa. Imajo pogum, da svetu pokažejo to, kar so. Zato so v oglaševalski akciji ujeli dve zgodbi mladih, ki živita za svojo stvar in poosebljata Cocktino avtentičnost.

Za digitalno okolje in družbena omrežja je zasnovana dokumentarna video serija na YouTubu, ki predstavlja resnične zgodbe novih mladih legend iz Slovenije, s Hrvaške, iz Srbije, Makedonije ter Bosne in Hercegovine, ki pišejo svoje neobičajne zgodbe. Nove legende navdihujejo mlade iz Jadranske regije, da tudi sami zberejo pogum in živijo za svojo stvar.

»Cockta je pijača, ki tako kot njeni uporabniki misli s svojo glavo, piše svoja pravila in podpira tiste, ki živijo za svojo stvar,« sklene Tomaž Apohal.