• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Abanka predstavlja Abadenarnico

Abanka je razvila lastno storitev mobilnega plačevanja, in sicer mobilno denarnico Abadenarnica.

V Abanki poudarjajo, da sledijo trendom razvoja mobilnega plačevanja, poleg tega pa spremljajo potrebe in pričakovanja strank ter njihove navade. »Z Abadenarnico želimo strankam ponuditi dodatno, sodobno možnost plačevanja in jim ga tako olajšati.« je za MM povedala Jasna Kajtazovič, direktorica Službe za razvoj in marketing.

V prvi fazi ciljajo na zgodnje posvojitelje (»early adopterje«)

Ker gre za relativno novost na slovenskem trgu in storitev, ki po ugotovitvah Abanke še ni zelo razširjena, v prvi fazi ciljajo na tiste uporabnike, ki so bolj naklonjeni novim tehnologijam, torej na tako imenovane »early adopterje«. V naslednjih fazah pa pričakujejo, da se bo uporaba Abadenarnice razširila tudi med ostale uporabnike.

Pri tem načrtujejo tudi marketinško akcijo. »Pripravljamo jo v sodelovanju z našo kreativno in medijsko agencijo. Izbor kanalov in način oglaševanja vedno prilagodimo glede na produkt in ciljno skupino.« Z uvedbo Abadenarnice želijo utrditi percepcijo Abanke kot inovativne, tehnološko napredne banke, ki sledi trendom razvoja mobilnega plačevanja ter željam in potrebam strank.

Varnost ni vprašljiva

Mobilne denarnice temeljijo na tehnologiji NFC (visokofrekvenčna komunikacijska tehnologija kratkega dosega ali ang. Near Field Communication), ki omogoča hitrejše plačevanje pri blagajni, to je plačevanje brez neposrednega stika mobilnega telefona s POS-terminalom. In ravno zato je plačevanje z Abadenarnico po besedah sogovornice varno. »Podatki o karticah niso shranjeni na mobilni napravi, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja. Prav tako mobilni operaterji ne prejemajo podatkov o karticah in opravljenih transakcijah,« sklene sogovornica.

Načrtujejo nadgradnje

V prihodnosti na podlagi sledenja trendom in povratnih informacij s strani uporabnikov načrtujejo tudi nadgradnje Abadenarnice. Te bodo po besedah sogovornice v obliki dodatnih funkcionalnosti in izboljševanja uporabniške izkušnje.