• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko pride čas za razvajanje v Istri

Luksuzni hotel Kempinski Hotel Adriatic v Savudriji se od 14. junija ponaša s prenovljeno zasebno plažo, ki je posebna z več vidikov.

Kot nam je na otvoritvi zaupal Tomislav Hrala, direktor prodaje in marketinga v Kempinski Hotel Adriatic in Kempinski Palace Portorož, je ena največjih posebnosti nove plaže njena lokalna umeščenost. Projektiral jo je lokalni arhitekt, ki razume lokalno okolje in posebnosti.

To so v Kempinskem upoštevali tudi pri novi restavraciji Kaneva (na vrhu konferenčnega centra), kjer čutite vpliv Istre tako v notranjem oblikovanju kot ponudbi (»zvezde jedilnika so jadranske ribe in morski sadeži ter domače testenine in zelenjava).

Razgled ne razočara (le oglejte si posnetek), saj lahko med drugim vidite tudi gorske vrhove v sosednji Sloveniji in Italiji. Seveda me manjkata niti bar na plaži s pestro ponudbo koktajlov in terasa s prekrasnim razgledom. Kot lahko vidite na fotografijah, imajo gostje obilico priložnosti za razvajanje. V hotelu zato pravijo, da si le vzemite čas zase in se nagradite.

Zaposleni so ključni dejavnik uspeha

Kempinski Hotel Adriatic je od leta 2009 del najstarejše evropske verige luksuznih hotelov. Bil je tudi prvi hotel s petimi zvezdicami na hrvaški obali. Kot je za MM povedala Ivana Kraljević, vodja marketinga v Kempnski Hotel Adriatic, so posledično vedno velika tudi pričakovanja gostov glede visokih standardov hotelskih storitev. To se po besedah sogovornice odraža na vseh ravneh, ne glede na to, ali gre za hotelske goste, poslovne partnerje ali zaposlene.

»Zaposleni so pravzaprav ključni dejavnik pri oblikovanju izkušenj na počitnicah. Gostje pričakujejo, da bodo vse hotelske storitve predstavljali na diskreten in profesionalen, vendar enako prijazen način. Želimo ustvariti takšne počitnice goste, da se vrnejo. V vsakem segmentu naše ponudbe si nenehno prizadevamo ponuditi visokokakovostne storitve in jih predstaviti s kakovostnimi vsebinami.«

»Gostje imajo pravico, da so zahtevni«

Sogovornica zagotavlja, da skušajo biti s sodelavci vedno ustvarjalni in ponuditi nekaj drugačnega. »Že sama hotelska kategorija in cena bivanja dajejo našim gostom pravico, da so zelo zahtevni. Vendar pa bi rekli, da niso bolj zahtevni kot kateri koli drugi gost v drugem hotelu. Naši gostje običajno bivajo v hotelih s petimi zvezdicami in potujejo po vsem svetu, zato so njihova pričakovanja dober pokazatelj, kakšno storitev potrebujemo.«

Več o hotelu in njegovi ponudbi lahko preberete tukaj.