• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki z razgledom

Ko govorimo o marketinških konferencah, je Grand Hotel Bernardin prava vroča točka. Gre namreč za prizorišče številnih najpomembnejših slovenskih in regijskih dogodkov, kot so Sempl, SMK in InOrbit. In kot priznavajo sami, jim to še kako pride prav tudi pri lastnih marketinških aktivnostih.

V GH Bernardin je najbolj »intenziven« mesec dogodkov maj. Odvije se tudi po deset večjih (zdo dva tisoč udeleženci) in še številni manjši seminarji in delavnice.

Med 250 večjimi in manjšimi dogodki, kolikor jih letno organizirajo v Bernardinu, so tudi najpomembnejši marketinški dogodki v Sloveniji in regiji Adriatik, kot so Sempl, Slovenska marketinška konferenca in InOrbit. Za številne je še vedno živ spomin, ko sta bila tu tudi Slovenski oglaševalski festival in Zlati boben.

Pri lastnih aktivnostih največ stavijo na spletne kanale

Ali pri toliko marketinških dogodkih tudi sami najdejo kaj navdiha za lastne marketinške aktivnosti? Veliko marketinških aktivnosti hotela je namreč prav delo interne ekipe. »Seveda, tudi sami se kot ekipa marketinga udeležujemo vseh marketinških dogodkov in zagotovo dobimo navdih,  ideje za določene aktivnosti, upoštevano nasvete in jih  nato v praksi tudi izvajamo.  Sledimo trendom in smernicam,« pravi Gabriele Žabkar iz marketinškega oddelka Hotelov Bernardin.

Stalne in potencialne goste nagovarjajo predvsem preko spletne strani, e-novičnika, neposredne pošte in interne promocije. Sodelujejo tudi neposredno z mediji tako za spletne kot off-line aktivnosti. »Sami urejamo spletno stran in upravljamo družbena omrežja. Največ poudarka dajemo seveda online aktivnostim in vedno več tudi aktivnostim na družbenih omrežjih.«

Na področju spletnega oglaševanja sodelujejo z digitalno agencijo Red Orbit, predvsem pri Google AdWords. Največ oglašujejo tako na domačem kot tudi tujih trgih, največ v Avstriji, Italiji, Nemčiji in Vzhodni Evropi.

Ključ do uspeha so zaokrožena ponudba in zaposleni

Kot ključni dejavnik pri priljubljenosti hotela pri še tako zahtevnih organizatorjih konferenc sogovornica navaja zaokroženo ponudbo pod eno streho. Gre za tri hotele različnih kategorij, funkcionalen kongresni center, številne možnosti za organizacijo dogodkov na prostem (kaj bi udeleženci brez terase Grand Garden z najlepšim razgledom) in odlično hrano.

Nepogrešljivi so seveda tudi zaposleni s svojo profesionalnostjo, odzivnostjo, razumevanjem potreb strank in skupnim snovanjem rešitev za zadovoljstvo in preseganje pričakovanj. »Ne nazadnje bi poudarili še lokacijo hotelov in kongresnega centra, med Portorožem in Piranom, le korak do morja.«

In ko se konferenca zaključi...

Poleg poslovnih srečanj in dogodkov je GH Bernardin tudi odlična izbira za preživljanje oddiha le korak do morja. Izpostavljajo predvsem Poletni utrip, kulinarična doživetja v restavraciji Aurora ob plaži GHB, plažo Perfect summer club z nadstandardnimi storitvami in razvajanje v wellness centru Paradise Spa. Mimogrede, od aprila se lahko v GH Bernardin pohvalijo z novimi sobami.

Se vidimo na Semplu, do takrat pa le preverite spletno stran hotela.