• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zlati nagradi PromaxBDA Europe kreativni ekipi Viasat World

Vodilno medijsko podjetje Viasat World je prejelo zlati nagradi PromaxBDA Europe, evropski priznanji za izjemne dosežke na področju zabavne industrije, marketinga in oblikovanja. Kreativni kampanji »Kralji uničenja« in »Prelita modra kri« sta dobili zlato priznanje v kategorijah spotov za dokumentarne oziroma faktografske oddaje in za ključni umetniški prikaz ali plakat za oddajo. Čestitamo!

V ožji izbor za nagrade PromaxBDA Europe se je Viasatova kreativna ekipa v finale uvrstila s petimi nominacijami. Na svečani podelitvi 13. marca 2018 v Rimu na istoimenski konferenci so prejeli nagrade za dve kampanji. Promocijski video za serijo Kralji uničenja je dobil zlato nagrado v kategoriji videov za dokumentarne ali faktografske oddaje. Avtorji so pri ustvarjanju izkoristili prepoznavnost kultnega železnega prestola iz serije Igra prestolov.

Kampanja kanala Viasat History za dokumentarno serijo »Prelita modra kri« (»Breaking the Silence«) je prejela zlato nagrado v kategoriji za ključni umetniški prikaz ali plakat za oddajo. Gre za koncept portretov, ustvarjenih za promocijo serije. V skrivnostnem svetu nekaterih najbolj kontroverznih smrti v zgodovini so za kraljevimi voščenimi pečati predstavljene resnične plemiške osebe, ki so bile zavezane k molku. Na slikah je prikazano, kako pečati pokajo, ko priče spregovorijo in prekinejo molk.

»Dve zlati nagradi izmed petih nominacij za PromaxBDA Europe Award sta jasno priznanje, da je naša oblikovalska ekipa na svetovni ravni. Konkurenca je v teh kategorijah vedno velika, saj v medijih dela veliko nadarjenih kreativnih ekip, zato smo izjemno veseli in ponosni, da bomo ti nagradi odnesli domov,« je navdušen Simon Mitchell, direktor marketinga in vodja oddelka za odnose z javnostmi in kreativnost pri Viasat World.