• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlova Lojtr'ca domačih predstavlja skoraj 50 novih izdelkov

Lidl Slovenija tudi letos nadaljuje s projektom Lidlova Lojtr'ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju slovenskih malih podjetnikov. S 5. marcem na prodajne police prihaja skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij.

»Izdelke povezujejo izredna kreativnost, kombinacija tradicije in sodobnih trendov, trajnostna naravnanost ter skrbnost dobaviteljev pri njihovem razvoju in proizvodnji,« letošnji izbor pojasnjujejo v Lidlu Slovenija. Ožji izbor med 200 prijavljenimi izdelki je opravila strokovna komisija, v kateri so bili:   kuharski mojster Tomaž Kavčič, voditeljica in svetovna popotnica Mojca Mavec ter izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi.

V Lidlu pravijo, da so prijavljeni izdelki letošnje sezone odlični, kar potrjuje, da Lojtr'co domačih kot znamko in projekt proizvajalci že dobro poznajo. Sicer pa projekt slovenskim proizvajalcem butičnih izdelkov omogoča, da v okviru sodelovanja z Lidlom povečajo prepoznavnost, razvijejo ali nadgradijo svoj izdelek in ga ponudijo trgu. »Velika prednost tega projekta za naše male dobavitelje je v tem, da s sodelovanjem z nami pridobijo nove izkušnje, sprejmejo pomembne poslovne odločitve in se ne nazadnje z našo pomočjo predstavijo kupcem iz celotne Slovenije,« je pojasnil Akos Szilagyi.

V Lidlu Slovenija so za izbrane dobavitelje organizirali tudi Akademijo Lidlove Lojtr'ce domačih, kjer so jim podali vpogled v Lidlove visoke standarde varnosti in kakovosti izdelkov Lidla Slovenija, hkrati pa pridobili potrebne informacije o razvoju ter znanja s področja poslovanja in marketinga.