• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kozmetika Afrodita napoveduje novo dobo wellnessa

Z razširjeno linijo 100 % SPA se želi Kozmetika Afrodita prilagoditi življenju sodobnega potrošnika, ki živi polno, aktivno življenje, pri tem pa ne pozabi nase. O novi liniji in njeni marketinški podpori smo se pogovarjali z Judito Železnik, vodjo tržnih komunikacij pri Kozmetiki Afrodita.

Pričarati privilegij, ki se nam vse bolj odmika

»Za linijo smo se odločili na podlagi globalnih trendov v kozmetiki in temeljitega preučevanja življenjskih navad potrošnikov. Obiskovanje SPA-centrov je namreč ob hitrem življenjskem tempu privilegij, ki se nam vse bolj odmika. Zato smo potrošnikom želeli pričarati popolno sprostitev in dobro počutje v svoji koži kar v domačem okolju,« za MM pojasnjuje Judita Železnik. Nova mleka za telo v embalaži s pumpico predstavljajo individualno zasnovano »terapijo«, ki jo potrošnik izbere glede na potrebe kože in želeni cilj.

Izdelki za tiste, ki »hitijo počasi«

Nova linija vključuje izdelke Nourish-Gold Therapy (za suho kožo), Detox Therapy (prečiščevalna terapija) in Firming (učvrstitvena terapija). Pri Afroditi poudarjajo, da hitro vpijajoče formule ne puščajo neprijetnega mastnega otipa in so iz 100-odstono naravnih sestavin. »Namen personaliziranih izdelkov je, da se prilagodijo sodobnim potrošnikom, ki živijo polno, aktivno življenje, pri tem pa ne pozabijo nase. Torej, da najdejo notranje ravnovesje in »hitijo počasi«.«

Kot nam zaupa sogovrnica, bodo Linijo 100% SPA marketinško podprli s preverjenim trženjskim spletom komunikacij, s poudarkom na pojavljanju v tiskanih in digitalnih medijih. »Z obstoječo promotorsko mrežo bomo potrošnikom omogočili tudi neposredno izkušnjo z izdelki, prav tako pa bomo izkoristili vpliv vplivnežev,« marketinške aktivnosti opiše Železnikova. Tudi embalaža prenovljene linje je delo Simone Kmetič,  Afroditine glavne oblikovalke. V podjetju so prepričani, da embalaža z občutkom prepleta kozmetično zgodbo izdelka s poznanimi tržnimi zakonitostmi in pričakovanji potrošnikov. PR