• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Katere znamke so naše najboljše znanke?

Tako se v zadnji komunikacijski kampanji sprašuje naš največji trgovec, Mercator.

Po očitni pomladitvi tako tona kot ciljne skupine s spomladansko kampanjo (komad Alice Merton No Roots je vmes postal resen hit, nekateri Mercatorjevi zaposleni, ki so nastopili v spotu Saša Podgorška, pa prave zvezde lokalnih trgovin) sega tokrat Mercator hkrati nazaj in naprej: nazaj, kolikor pobrska po podstrehi nekdaj najbolj zvenečih slovenskih znamk – in naprej, kolikor še pomlajuje svoje ciljno občinstvo. Sega pa tudi naprej v prostoru, saj marketinški oddelek ne skriva ambicij, da bi najboljše rešitve uporabili tudi na drugih Mercatorjevih trgih.

Kampanja Moje znanke so najboljše znamke bi ne mogla nastati brez tesnega sodelovanja ključnih Mercatorjevih partnerjev, samih prvoligašev z lestvic najbolj priljubljenih domačih znamk: Perutnine Ptuj s Poli, Ljubljanskih mlekarn z Alpskim mlekom, Žita z Zlatim poljem in Atlantic Group s Cockto. Vsak od partnerjev lahko računa na posebne postavitve v Mercatorjevih trgovinah različnih formatov ter ekstenzivno medijsko distribucijo, od televizije in radija prek tiska in zunanjega oglaševanja do digitalnih kanalov.

Če je pomladna kampanja »zavohala« potencialen hit v tedaj še komaj znanem komadu Alice Merton, tedaj so tokrat kreativci agencije ArnoldVuga stavili na preskušeno slovensko popevko Iva Mojzerja Ti si rekla sonce – vendar v posodobljeni priredbi Petra Penka. Spot je režiral Nejc Pohar, ki si ga je slovensko občinstvo pred njegovim odhodom v tujino zapomnilo po izvrstnih epizodah serije Na terapiji. Prav posebej je bila ekipa ponosna, ko se jim je na snemanju radijskega spota pridružil sam Ivo Mojzer – in še danes enako globokim in zapeljivim glasom »začinil« verze večne popevke.

Ko boste v prihodnjih dneh na televiziji, na avtobusnih postajališčih ali na ulici videli skupino mladih »znank«, vedite, da lahko veliko več o njih, a tudi o nihovih priljubljenih znamkah zveste na spletu – saj bodo punce aktivne vlogerke ves čas akcije. OGLAS