• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Butični hoteli kot ambasadorji kakovostnega turizma

Lastnik istrskega butičnega hotela San Rocco Tulio Fernetich meni, da so butični hoteli ambasadorji kakovostnega turizma, saj združujejo zapuščino območja, kjer se nahajajo, njegovo prvinskost, vrhunsko kulinariko, zgodovino in tradicijo.

Turizem, ki temelji na dediščini in kakovosti storitev, je v porastu in predstavlja nekakšno alternativo množičnemu turizmu. Lastnik hotela San Rocco v vasi Brtonigla Tulio Fernetich meni, da bodo v prihodnje predvsem na ravni regij, kot je Istra, vedno bolj v ospredju manjši hoteli s kakovostnejšimi storitvami in bogatim zgodovinskim izročilom. To vodilo se San Roccu očitno obrestuje, saj se hotel v času pisanja članka na strani booking.com ponaša z oceno 8.8/10.

Seveda se potrošnikom v primeru storitev trajnostnega turizma vedno poraja vprašanje cen. Če pa cena ni ovira in kakovost storitev nevprašljiva, kaj je še vedno mogoče ponuditi gostom, da bi bili zadovoljni?  Poudarja, da je cena nastanitev vedno zelo pomembna in mora ustrezati ravni oziroma kakovosti storitev. »To je tisto, kar se ceni,« pravi Fernetich. »Vedno moramo imeti ustrezne cene. Dejstvo je, da mnoge destinacije ne sledijo vedno kakovosti storitev.«

Pomembnosti prilagajanja spremembam v trajnostnem turizmu se zavedajo tudi v hotelu San Rocco. »V letošnjem letu smo se predstavili v novi izdaji, z novimi bazenom, šankom, parkom in vodnjakom in restavracijo,« novosti navaja Fernetich. »Vedno stremimo k temu, da gostom ponudimo nekaj novega. Najbolj pomembno pa se nam zdi, da jim ponudimo tisto strast in vrednote, kot smo jo na začetku in da naši gosti to lahko izkusijo.«