• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Šesterica zapušča Delo - nekateri kot pribežališče izbrali družbo Giacomelli Media

Vodstvo medijske hiše Delo bo v novem letu primorano sprejeti kar nekaj kadrovskih odločitev. Z 31. decembrom namreč Delo zapušča šesterica zaposlenih.

Vodstvo medijske hiše Delo bo v novem letu primorano sprejeti kar nekaj kadrovskih odločitev. Z 31. decembrom namreč Delo zapušča šesterica zaposlenih. Mag. Ladeja Godina Košir odhaja s funkcije direktorice marketinga in oglasnega trženja na Delu, sočasno z Dela odhajata tudi Ana LaRue, pomočnica za področje marketinga in David Rezar, pomočnik za oglasno trženje. Vsi trije bodo stopili na samostojno pot, hkrati pa bodo znanja in izkušnje povezovali tudi v okviru novoustanovljene regionalno usmerjene družbe Giacomelli Media.

Delo zapuščajo tudi vodja razvojnega oddelka in njegova sodelavca. To so člani ekipe, ki je izpeljala prehod blagovnih znamk na digitalne platforme ter oblikovala Delov uporabniški račun, s katerim je omogočeno neposredno zaračunavanje vseh digitalnih vsebin.

Godina Koširjeva po treh letih intenzivnega širjenja marketinške miselnosti in delovanja v družbi, znotraj katere je vodila, povezovala in razvijala področja raziskav, razvoja blagovnih znamk, trženja naklad, upravljanja podatkovnih baz, tržno komunikacijskih strategij ter trženje oglasnega prostora, ki je temeljilo na oblikovanju novih trženjskih platform ter celovitih oglasnih rešitev za naročnike, bo nadaljevala kot samostojna svetovalka in predavateljica. Področje delovanja se bo vrtelo na osi mediji kot blagovne znamke in blagovne znamke kot mediji.

Šesterica je v treh letih prispevala k nekaterim ključnim mejnikom v procesu preobrazbe izdelkov podjetja Delo:
- oblikovna in vsebinska prenova Dela, Nedela in Slovenskih novic,
- nova izdaja Nedeljskih Slovenskih novic,
- štiri nove revije – Ona Plus, Delo in Dom plus, Polet fit, De facto,
- uredniški projekt Delo 2020, akcija in izbor Ona 365,
- nove digitalne platforme, priprava sistema za zaračunavanje digitalnih vsebin,
- vzpostavljen podatkovni CRM sistem za aktivno upravljanje z naročniki,
- celovite oglasne rešitve za naročnike itd.

V času njenega delovanja je Delo prejelo tudi priznanje v obliki velike nagrade SOF – za najboljšo akcijo 2012,ki jo je zasnovala agencija Luna\TBWA. Godina Koširjeva je bila v letošnjem letu tudi nominirana za marketinško direktorico v 2012.

Svetovalno podjetje Giacomelli Media bo povezalo Delovo sedmerico
S predsednikom uprave Jurijem Giacomellijem je septembra nadzorni svet prekinil sodelovanje. S kolegi, ki bodo Delo zapustili konec leta bodo v 2013 stopili samostojno in hkrati povezano pod krovno družbo Giacomelli Media.

S partnerji iz regije (od Italije, Avstrije, Slovaške, Madžarske pa do bivših Jugoslovanskih republik) želijo sledili vodilu: »Intended to organisations at change«.