anja hren
Aktualno

Agencija Yootree krepi ekipo s strokovnjakinjo za vsebinski marketing

Ekipi agencije Yootree se je pridružila Anja Hren, ki bo z agencijo sodelovala predvsem na področju snovanja vsebinskih strategij.

Anja Hren ima več kot 20 let izkušenj z delom v medijih in marketingu. Njena poslovna pot je ves čas vijugala med uredniškim in novinarskim delom ter marketingom in komunikacijami blagovnih znamk. Nekaj let je vodila tudi festival kreativnih komunikacij Magdalena in organizirala kreativne večere Pecha Kucha Nights. Da je vedno na tekočem z vsemi novostmi s področja marketinga in oglaševanja, pa zagotavlja tudi njeno večletno sodelovanje z Marketing magazinom.

Petra Trontelj Pečnik, direktorica agencije Yootree, pravi, da bodo z Anjinimi bogatimi izkušnjami se dodatno (o)krepili moč vsebinskega marketinga znotraj projektov naročnikov agencije. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji