matt penko publicis
Aktualno

Matt Penko okrepil kreativno ekipo Publicisa

Matt Penko je v agenciji Publicis prevzel vlogo umetniškega direktorja in vodje kreativne ekipe. Za seboj ima dve desetletji izkušenj s področja kreativnega ustvarjanja, snovanja oglaševalskih akcij, zasnov oblikovanja embalaž in podob blagovnih znamk.

Po uspešno zaključenem študiju umetnosti na Univerzi v Oregonu v ZDA je Matt Penko karierno pot začel v Studiu 3S, kjer je ustvarjal kot grafični oblikovalec, ilustrator in nato umetniški direktor, pozneje pa je v podjetju Marg skrbel tudi za oblikovanje uporabniške izkušnje kot strokovnjak za spletne rešitve.

V Publicis prihaja z agencije Luna \TBWA, kjer je zadnja leta soustvarjal oglaševalske akcije za domače in mednarodne naročnike. Je tudi član združenja ADC*E – Art Director's Club of Europe. V svojo novo agencijo prinaša ustvarjalne ambicije, svežino, strokovnost in veliko mero ustvarjalnosti, so sporočili iz Publicisa.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji