• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Manca Šalehar je nova vodja marketinga pri Wolt Slovenija

Manca Šalehar se bo v svoji novi vlogi osredotočila na strateško upravljanje blagovne znamke in večanje njene prepoznavnosti, rast števila novih uporabnikov ter razvoj modelov za povečanje aktivnosti uporabnikov.

Manca Šalehar ima več kot 10 let izkušenj s področja upravljanja blagovnih znamk. Zadnji dve leti je skrbela za mednarodno pozicioniranje podjetja Viberate, pred tem pa je delovala v agencijah F2 in Propiar, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar, Adidas, Petrol in Dana. Sodelovala je tudi v uspešnih slovenskih start-upovskih zgodbah; med drugim pri razvoju podjetja Rok's peanut butter in pozicioniranju blagovne znamke La Popsi, ki je osvojila tudi naziv HIT Produkt leta 2018.

»Wolt, ki je drugo najhitreje rastoče podjetje v Evropi, mi omogoča, da lahko s pomočjo analize podatkov razvijam dolgoročno uspešne kreativne akcije, ki pustijo vtis,« je za MM povedala Šaleharjeva. Ekipa tega ponudnika dostave hrane na dom združuje več kot 880 zaposlenih v 22-ih državah po svetu.

Ob tem nas je zanimalo, kako je na Woltovo poslovanje vplivala koronakriza, ki je veliko večino delovnega prebivalstva »premestila« na delo od doma. »Vodenje tako velike ekipe zahteva izjemno urejene procese in jasne komunikacijske kanale. Zato velikih sprememb, razen fiksne lokacije domače pisarne, v procesu dela nismo občutili,« dodaja.