• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tomaž Oblak zdaj pri Summit motors Ljubljana

Tomaž Oblak je po novem direktor prodaje in trženja pri Summit motors Ljubljana, uvozniku in distributerju za vozila Ford.

Tomaž Oblak ima 16 let izkušenj s področja prodaje in marketinga. Deloval je v več avtomobilskih mednarodnih podjetjih. Pot ga je vodila od pridobivanja prvih izkušenj v marketinški agenciji, nato pa je svoje delo nadaljeval pri podjetju General Motors, kjer je zasedal različne funkcije, od marketinga in prodaje, za znamki Chevrolet in Opel.

Kot je povedal za MM,z odprtimi rokami sprejemanoveizzive. »Po večletnih izkušnjah v avtomobilski industriji, kjer sem se v zadnjem času ukvarjal predvsem s prodajo, zdaj z veseljem prevzemam tudi marketing za blagovno znamko Ford. Združevanje prodaje in marketinga ima zagotovo številne prednosti, ki jih bomo v prihodnje skupaj s sodelavci s pridom izkoristili. Avtomobilska industrija je sredi tektonskih premikov;na prelomu največjih sprememb, ki jih prinaša predvsem elektrifikacija novih modelov in spreminjanje navad uporabnika. Verjamem, da bo uporaba avtomobilov v prihodnje dobila povsem nov pomen, kjer bo poleg vrhunske oblike pomembna tudi tehnologija, ki bo voznikom zagotavljala vozne užitke, varnost, hkrati pa tudi njihovo odgovornost pri skrbi za okolje. Najnovejši Fordov model, ki je te dni zapeljal na slovenske ceste, Ford Puma, je že eden odnjih. Poleg osupljive oblike in obsežnega seznama asistenčnih sistemov bo blagi hibrid zagotavljal nižjo porabo in nižji ogljični odtis ter poskrbel za nasmeh voznikov v izvrstni vozni dinamiki. Ta je zapisana v DNK prav vsakega Fordovega modela, zato je vožnja tisti ključen element, kjer Ford izrazito izstopa. Še letos pa bomo predstavili nove elektrificirane modele, zato bo leto 2020 vznemirljivo tudi v tej luči,« je povedal Tomaž Oblak.