• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Društvo za marketing Slovenije ima nov upravni odbor

Društvo za marketing Slovenije bo v novem mandatu v obdobju 2020-2023 vodil devetčlanski upravni odbor, v katerem so Petra Čadež, Aleš Falatov, Maruša Grah, Lovro Gruden, Lea Lipovšek, Nataša Sernc, Jernej Smisl, Martin Stariha in Peter Vidmar. Dozdajšnji predsednik dr. Mitja Pirc tako končuje svoj mandat na mestu predsednika UO in prevzema vlogo v nadzornem odboru, ki so ga na zboru članov DMS s treh članov razširili na petčlanski nadzorni odbor.

»Novo desetletje prinaša nove priložnosti. Podjetja se hitro spreminjajo in tem spremembam sledi tudi DMS. Marketing je tisti, ki spremlja trge, konkurenco, potrošnika, celotno vrednostno verigo. Marketingarji smo tisti, ki moramo podjetja opozarjati, da se svet spreminja, stvari nenehno premikajo in da se moramo nanje odzvati. Podjetja, ki se ne bodo, bodo ugasnila,« je v nagovoru članom povedal dr. Mitja Pirc. 

Poleg Pirca je nova članica NO še Aleksandra Kregar Brus. Preostali trije člani nadzornega odbora ostajajo Toni Balažič, Enzo Smrekar in Romana Dernovšek.

Brez dobre vsebine ni dobrega podjetja

Predsednik nadzornega sveta DMS Toni Balažič je poudaril, da je naloga novega upravnega odbora (poleg skrbi za nemoteno delovanje društva) tudi ta, da pomaga marketingu še izboljšati položaj v družbi, da bo še bolj slišen in da bo v podjetjih dobil vlogo, ki mu pripada. »Ne pozabimo, Appla, Tesle in podobnih podjetij ne bi bilo brez dobre vsebine, zgodb in marketinga. Društvo za marketing Slovenije je v zelo dobri kondiciji, dobro implementira spremembe v svetu okoli nas in je pripravljeno na izzive prihodnosti. Uspešno pa je ravno zaradi ljudi, ki ga soustvarjajo. Nov upravni odbor tako stopa v velike čevlje, ki pa so udobni,« dodaja.