• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alena Spisiakova v Istro z inovativnimi idejami

Ekipi hotelov Kempinski Palace Portorož in Kempinski Hotel Adriatic se je kot direktorica prodaje in marketinga pridružila Alena Spisiakova. Na novem delovnem mestu je najprej pregledala trenutno stanje in na tej podlagi ustvarila strategijo za prihajajočo sezono. 6. marca 2020 se namreč oba hotela Kempinski po »zimskem spanju« ponovno odpreta za goste.

Alena Spisiakova pravi, da se novega poslovnega izziva veseli predvsem zaradi destinacije in sodelavcev. Poleg kulinarike so jo namreč že takoj navdušili profesionalnost, ekipni duh in delovna zagnanost najožjih sodelavcev. »Izjemni so in prepričana sem, da bomo skupaj uspešno nadaljevali delo mojega predhodnika in oba hotela Kempinski popeljali na novo raven luksuzne storitve, destinacijo pa uspešno postavili na zemljevid luksuznega turizma,« je med drugim dejala Slovakinja, ki je zadnja štiri leta delala v sestrskem Grand Hotelu Kempinski High Tatras na Slovaškem. Tam je prav tako opravljala delo direktorice prodaje in marketinga, sicer pa ima že več kot deset let izkušenj v hotelirstvu s področja prodaje, marketinga in odnosov z javnostmi.