• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ajda Hovnik Plešej je nova direktorica digitalnih medijev založbe Adria Media Ljubljana

S februarjem 2020 je funkcijo direktorice digitalnih medijev v založbi Adria Media Ljubljana prevzela Ajda Hovnik Plešej. Skrbela bo za razvoj obstoječih in novih blagovnih znamk ter digitalnih projektov.

Ajda Hovnik Plešej se je založbi Adria Media Ljubljana pridružila pred petimi leti. V tem času je sodelovala s spletnima uredništvoma portalov elle.si in cosmopolitan.si, kjer je kmalu prevzela vlogo odgovorne urednice.

Zadnje leto je vodila združeni uredništvi tiskane in spletne izdaje Cosmopolitana. Kot pravi, se izjemno dobro zaveda izzivov v medijskem svetu, kjer želi Adria Media ohraniti svojo prepoznavnost in še utrditi svoj položaj na trgu. Zato v središču njihove pozornosti ostajajo odlične zgodbe ter odmevni in kreativni projekti, kot je na primer pred kratkim ustanovljeni informativno-mnenjski portal Metropolitan.si.

»Novo leto mi je tokrat prineslo nove izzive. Vesela, hvaležna in počaščena sem, da mi je vodstvo zaupalo tako odgovorno nalogo ravno v času, ko je podjetje Adria Media Ljubljana odprlo novo poglavje na digitalnem področju. V času, ko so lahko vsebine vedno bolj puhle in nepreverjene, se bom z ekipo še toliko bolj osredotočala na kakovostnejše, relevantnejše in kreativnejše digitalne vsebine in projekte. Pri svojem delu bom vedno imela v mislih integriteto, zaupanje in zanimanje naših bralcev in oglaševalcev,« je povedala Ajda Hovnik Plešej.