• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija Vodik širi ekipo

Agenciji Vodik sta se pridružila vodja projektov Anita Hušidić in tekstopisec Borut Haclar.

Anita Hušidić je po izobrazbi grafična oblikovalka, ki jo je karierna pot zanesla v marketing in projektno vodenje. Najprej v marketinški oddelek Sberbank banke, v zadnjih dveh letih pa še v podjetje Bitstamp, kjer je delala kot agentka za pomoč uporabnikom na družbenih omrežjih. V oglaševalske vode pa je vstopila s pridružitvijo agenciji Vodik.

Borut Haclar je izkušen kreativec, ki je večino svojega dela v oglaševanju posvetil snovanju kreativnih idej, komunikacijskih konceptov in trženjskih komunikacij za številne blagovne znamke. Kot tekstopisec se je kalil v oglaševalskih agencijah Publicis Virgo, Publicis, Votan Leo Burnett in Mayer McCann, kot nekdanji samostojni kreativec pa je sodeloval še s številnimi drugimi. Nekaj let je delal tudi v marketinških oddelkih podjetij Datalab in Adria Airways, kjer se je – predvsem pri slednjem – ukvarjal z digitalnim marketingom.

Agencijo Vodik smo podrobneje predstavili v članku »Družinska agencija, ki ji je dovolj dobra le popolnost«, ki je bila prvotno objavljena v 461. številki Marketing magazina.