• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Okrepljena ekipa agencije April 8

Digitalni agenciji April 8 sta se pridružila »front-end« razvijalec Marko Prelec in podatkovni analitik Matej Krmelj.

Marko Prelec se je v preteklosti z razvojem čelnega dela (»front-end«) spletnih strani ukvarjal v podjetju ProteusThemes, v britanski agenciji Whole Design Studios pa je v sistemu Shopify ustvarjal teme za spletne trgovine po meri. V agenciji April 8 bo skrbel za »front-end« razvoj spletnih strani in aplikacij.

Matej Krmeljje izkušnje začel nabirati pri akademskih projektih kot metodolog in analitik podatkov. Nato se je v tujini ukvarjal z obsežnejšimi analizami podatkov, in sicer v podjetju From the Bench, ki deluje na področju razvoja mobilnih športnih videoiger. Pred prihodom v April 8 je kot digitalni analitik deloval tudi v podjetju Renderspace, ki se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev. Na novem delovnem mestu bo skrbel za delo s podatki in razvoj modelov strojnega učenja.

April 8 se sicer trenutno posveča novemu izzivu, in sicer razvoju novega start-upovskega proizvoda 8DATA. Gre za analitično in svetovalno orodje, ki omogoča lažje analiziranje podatkov in zagotavlja predloge za izboljšanje uspeha statistike na uporabljenih kanalih, so še sporočili iz agencije.