• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vodenje MSL prevzela Sandra Baran

Z novembrom 2019 je vodenje agencije MSL prevzela Sandra Baran, ki je bila prej direktorica izkušenjskih projektov v oglaševalski agenciji Saatchi&Saatchi (obe agenciji sta sicer članici Publicis Groupe Slovenia).

Sandra Baran je izkušena vodja s področja organizacije dogodkov, video produkcije in aktivnosti s področja odnosov z javnostmi. V zadnjih treh letih je v agenciji Saatchi&Saatchi vodila nekaj največjih izkustvenih projektov na trgu, med njimi za naročnika HOFER (projekta FerFud in 1, 2, 3, GREMO!) in Grundig (Teden nezavržene hrane).

S tem agencija MSL, ki je bila do zdaj osredotočena predvsem na odnose z javnostmi in komunikacijo na družbenih omrežjih kot podporo oglaševalskim akcijam znotraj Publicis Groupe, samostojno prevzema celostne projekte, v okviru katerih bo povezovala družbene medije, odnose z javnostmi, doživljajski in vsebinski marketing ter dogodke, aktivacije in promocije.

MSL je v zadnjem času pridobila tudi nekaj novih naročnikov, za katere že pripravljajo prihajajoče aktivnosti.