• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mediodrom širi ekipo

Agencija Mediodrom se je v letu 2019 okrepila s petimi novimi sodelavci; to so Bine Zarabec, Maša Stanič, Alja Nike Skrt, Marko Klemen in Sabina Juntez. S širitvijo ekipe želijo utrjevati začrtano pozicioniranje na trgu in nadaljevati razvoj v smeri odlične digitalne agencije s poudarkom na vsebinskem marketingu.

Bine Zarabec je okrepil oddelek ustvarjanja multimedijskih vsebin. Pred prihodom na Mediodrom je delal kot svetovalec pri A1 Slovenija in na Telekomu Slovenije, svojo poklicno pot pa je začel pri Časniku Finance.

Maša Stanič se je ekipi pridružila kot tekstopiska in sodeluje pri snovanju digitalnih vsebin za družbena omrežja. Digitalno karierno pot je začela na agenciji Renderspace, kjer je ustvarjala vsebine za družbena omrežja, pisala članke in besedila za spletne strani.

Alja Nike Skrt se je Mediodromu pridružila kot vodja projektov, pred tem pa je agencijske izkušnje nabirala na Pristopu in Renderspaceu. V agenciji skrbi za naročnike iz telekomunikacijske in avtomobilske panoge.

Vlogo mlajšega kreativnega stratega je prevzel Marko Klemen. Posvečase digitalni transformaciji podjetij in svetuje pri digitalnih rešitvah, s poudarkom na družbenih omrežjih. Že deveto leto ustvarja blog in blagovno znamko Po dežju, sodeluje pri nastajanju revije Outsider in se ukvarja z grafičnim oblikovanjem. 

Sabina Juntez se je ekipi pridružila kot strokovnjakinja za digitalno oglaševanje. Agencijo bogati z večletnimi izkušnjami na področju načrtovanja in izvedbe digitalnih oglaševalskih akcij na slovenskih in tujih trgih. Pred prihodom na Mediodrom je zadnja štiri leta v agenciji Innovatif sodelovala pri izvedbi digitalnih medijskih strategij in oglaševanja na različnih platformah in kanalih.