• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020

Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je imenoval Estero Lah Poljak za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij. Lah Poljakova, sicer strateška vodja projektov v marketingu Dela, se bo v odboru pridružila predsednici Vesni Marđonović, strokovnemu direktorju Mitji Tuškeju in Petri Prelog, vodji projekta Effie Slovenija.

Foto: Jože Suhadolnik

»Povabilo v ekipo je zame velika čast, saj je effie nagrada, ki ji na področju celotnega marketinga najbolj zaupam in cenim. Obenem je to zame priložnost, da vrednote, ki jim sama sledim pri svojem delu – izvirnost, celovitost, učinkovitost, dolgoročnost in uspešnost, širimo tudi v sklopu Effieja,« je ob imenovanju povedala Estera Lah Poljak. Dodaja, da si želi, da bi jim uspelo ozavestiti dejstvo, da živimo v digitalnem svetu, v katerem je še toliko bolj pomembno razumeti obnašanje potrošnikov in predvideti njihove spreminjajoče se navade in vedenje. »Upam, da bomo pokazali, da je potrebno s t. i. novodobnimi uporabniki še bolj celovito in integrirano komunicirati ter vključevati številne platforme, drugačne formate, nove načine pripovedovanja in sodelovanja. In seveda pri tem zasledovati cilje in si postaviti merila, kaj je uspešno tržno komuniciranje. Zavedamo se, da je effie kot nagrada prepoznana v marketinški javnosti, izziv pa ostaja, kako jo približati vodilnim v podjetju, da ugotovijo, kako pomembna je nagrada in prijava nanjo za njihovo podjetje in za motivacijo marketinške ekipe.«

Estera Lah Poljak je svoja marketinška znanja razvijala v oglaševalski agenciji Advertus, svoje inovativne vrline pa krepila v svetovalnem podjetju Vibacom. Ima izkušnje s pripravo poslovnih in marketinških strategij, z zasnovo in izvedbo celostnih tržnokomunikacijskih akcij, z organizacijo in vodenjem dogodkov ter z ustvarjanjem vsebin za različne platforme. Je predavateljica in nosilka predmeta inovativni in inovacijski menedžment na fakulteti Doba, kot asistentka je sodelovala tudi pri predmetu metode in tehnike komuniciranja na Visoki šoli za storitve in pri predmetu komunikacijske strategije na Visoki šoli za dizajn. Pravi, da svojo poklicno pot gradi na temeljih pozitivne ustvarjalnosti, odprtega inoviranja in učinkovitega komuniciranja.