• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Citypark ima novo vodjo marketinga

Vodenje oddelka marketinga v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark je prevzela Maja Vidmar, ki bo na tem mestu nasledila Klavdijo Miklavžin.

Kot je Maja Vidmar povedala za MM, njene delovne naloge obsegajo pripravo marketinških strategij in akcij, organizacijo dogodkov in celostnega koncepta oglaševanja. Odgovorna bo tudi za vsebinsko pripravo Cityparkove revije in v sodelovanju s agencijo za odnose z javnostmi za splošno medijsko pojavnost blagovne znamke. »Pri svojem delu redno spremljam mesečna, kvartalna in letna poročila poslovanja in poročila marketinških aktivnosti, saj sem odgovorna tudi za upravljanje letnega marketinškega proračuna. Pod moje okrilje sodijo še dekoracije nakupovalnega središča, otroški park Cityparka in skrb za prepoznavnost darilnih bonov. Redno spremljanje trendov, situacije in aktivnosti drugih akterjev na trgu je prav tako obvezen del mojih vsakdanjih zadolžitev,« dodaja Vidmarjeva.

Vidmarjeva v oddelku marketinga Cityparka sicer deluje že osem let; najprej je bila tržnica promocijskega in oglasnega prostora, pozneje pa je bila aktivna tudi na področju digitalnega marketinga. Funkcijo vodje marketinga prevzema po odhodu Klavdije Miklavžin Javornik, ki je postala vodja marketinga v nakupovalnem središču Aleja v ljubljanski Šiški.