• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gregor Rupnik je novi direktor Creatima

Vodenje Creatima je s 1. septembrom 2019 prevzel Gregor Rupnik. Andrej Perc, dozdajšnji direktor in ustanovitelj, ostaja v podjetju kot član vodstva, posvetil pa se bo področju marketinga in digitalne transformacije.

Gregor Rupnik se je Creatimu pridružil pred štirinajstimi leti, takrat še kot študent. Zadnjih osem let je skrbel za ključne stranke in organizacijo projektov.

Creatim, ki se ukvarja predvsem z uporabniško izkušnjo in razvojem spletnih rešitev, je v zadnjih letih dejavnost razširil še na spletni marketing. V ta namen so se tudi kadrovsko okrepili in povezali s Hubspotom, ameriškim ponudnikom rešitev na tem področju. S tem želijo  dopolniti portfelj  storitev, ki spremljajo uporabnikovo nakupno pot od akvizicije do konverzije. »Naj bo cilj večja spletna prodaja, pridobivanje novih stikov ali optimizacija nabavne verige – spletne aktivnosti imajo večji učinek, če so povezane v enovito uporabniško izkušnjo. Naslednji izziv je seveda, kako to izvesti,« pravi Gregor Rupnik.

Glavna Creatimova prednost je po Rupnikovih besedah ta, da zna analizirati uporabniške, procesne in tehnične zahteve in jih podpreti z ustreznimi rešitvami, tudi ko gre za povezovanje kompleksnih sistemov. To so prepoznali tudi naročniki iz tujine, od koder prihaja vse več naročil. Med drugim tudi iz Azerbajdžana, saj so za tamkajšnjo nacionalno turistično organizacijo bdeli nad prenovo osrednjega turističnega portala te države.