• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Skrb za strateški marketing NLB Skupine prevzema Mojca Avšič

Oddelek komuniciranja NLB je z avgustom okrepila Mojca Avšič, ki bo poleg funkcije namestnice direktorja odgovorna še za krepitev in učinkovitejše pozicioniranje strateškega marketinga na ravni celotne skupine.

Pred prihodom k NLB je Mojca Avšič delovala v Mercatorju, med drugim kot izvršna direktorica za marketing in razvoj na ravni skupine, Drogi Kolinski (del Atlantic Grupe), kjer je vodila področji raziskav in razvoja, in nazadnje kot direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije. Društvo za marketing Slovenije ji je leta 2011 podelilo naziv marketinške direktorice leta. »Veselim se vstopa v novo industrijo, novih znanj in spoznavanja novih sodelavcev iz vseh trgov NLB Skupine. Največji izziv mi predstavlja, kako bom vse dosedanje izkušnje, znanja in spoznanja lahko učinkovito uporabila v novem delovnem okolju,« pravi Avšičeva.

Andrej Krajner, direktor NLB Komuniciranja, je prepričan, da bodo njene izkušnje prispevale k boljšemu razumevanju trendov in izzivov, s katerimi se spoprijema stroka, predvsem pa potreb strank.