• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Denis Oštir zdaj regionalni direktor poslovnega razvoja Hisensejeve platforme VIDAA

Denis Oštir, dozdajšnji direktor korporativnega komuniciranja v Gorenju in MM-ov kolumnist, je postal direktor poslovnega razvoja za področje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike v Hisensejevem hčerinskem podjetju VIDAA.

Kot je za MM povedal Oštir, ima Hisense svojo televizijsko platformo VIDAA, ki konkurira ostalim operacijskim sistemom za pametne televizije, kot so Android, Roku, Fire TV, Tizen in Web OS. V ta namen so ustanovili ločeno podjetje, katerega naloga bo razvoj vsebine na platformi in ne neposredna prodaja televizorjev. »V zadnjih letih so s sponzorstvi sistematično gradili blagovno znamko Hisense in povečevali tržni delež. Zdaj so številka 3 na svetu in je prišel čas, da lahko začnemo razvijati tudi svojo platformo. Se pravi nanjo spraviti ne samo globalnih igralcev, kot so Netflix, Prime Video ali YouTube, ki so že tako ali tako dosegljivi, ampak najboljše regionalne in lokalne ponudnike vsebine in storitev,« pojasnjuje Oštir. 

Poudarja, da tega ne bodo počeli le za Hisense, temveč tudi za blagovno znamko Toshiba (ki je prav tako v Hisensovi lasti) in tudi druge morebitne partnerje. Njegova naloga bo iskanje partnerjev in ponudnikov vsebine ter oblikovanje poslovnih modelov, na podlagi katerih bodo vsebino ponujali kupcem in uporabnikom televizijskih in mobilnih naprav. »Skupaj raziskujemo možnosti pozicioniranja aplikacij na platformi, izmenjavo 'metadata' podatkov za izboljšanje priporočil in uporabniške izkušnje ter uporabo oznamčenih gumbov za neposredni dostop do vsebine. Hisense je svet razdelil na tri regije in vsaki določil direktorja, odgovornega za razvoj poslov. Moja regija zajema Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko, kar pomeni, da sem odgovoren za vsebino v 126-ih državah sveta. Obenem sodelujem v ekipi, ki se ukvarja z globalnimi partnerji,« je še povedal Oštir.