• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidl Slovenija ima novo vodjo digitalnega oddelka

Marketinški ekipi Lidl Slovenija se je kot vodja digitalnega oddelka pridružila Špela Kregar.

Špela Kregar je bila zadnja tri leta kot vodja odnosov s ključnimi naročniki zaposlena v agenciji D'Agency, kjer je skrbela za digitalne projekte podjetij, kot so Mercator, NLB Vita in druga.  Z digitalnim marketingom se je začela spoznavati v agenciji Red Orbit, nato pa je svojo poslovno pot nadaljevala na Googlu, kjer je bila kot koordinatorica programa Google Partners za Slovenijo in Srbijo zadolžena za rast in razvoj agencij ter digitalnega okolja v Sloveniji in Srbiji.

»Po več letih agencijskega okolja sem si želela pridobiti izkušnje še z druge, naročniške strani. Vesela sem, da sem se lahko pridružila izjemni ekipi Lidl Slovenija, ki me je z odličnimi projekti navdihovala že prej, zdaj pa bom delček tega navdiha lahko kreirala tudi sama,« je povedala Kregarjeva.