• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mladinska knjiga krepi področje digitalnega marketinga

Založba Mladinska knjiga ima dve novi sodelavki – Andrejo Počkaj, ki bo pokrivala področje vsebinskega marketinga, in Živo Jalovec, ki bo skrbela predvsem za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva založba in celostno promocijo posameznih projektov.

Andreja Počkaj se je z digitalnim marketingom prvič srečala pred desetimi leti kot vodja digitalnih projektov v agenciji Renderspace. Svojo poslovno pot je nadaljevala kot ustvarjalka digitalnih vsebin v oglaševalski agenciji Mayer McCann, v zadnjem času pa je bila svetovalka predvsem v manjših podjetjih. Sodelovala je pri številnih nagrajenih projektih domačih in tujih naročnikov, med drugimi je bila del ekip, ki so snovale oglaševalske akcije za Telekom Slovenije, Coca-Cola Company, Ford Slovenija, NKBM in L'Oreal. V založbi Mladinska knjiga bo pokrivala področje vsebinskega marketinga ter skrbela za umeščanje in pojavljanje portala Dobre zgodbe na vseh ključnih promocijskih točkah. Skrbela bo tudi za vidnost in promocijo Mladinske knjige na družbenih omrežjih ter vodila projekte promocije izbranih izdelkov. 

Živa Jalovec je uveljavljena strokovnjakinja za digitalne trende. Na profesionalno pot na področju digitalnega komuniciranja je stopila v Mercatorju, kjer je bila odgovorna za digitalne komunikacije na slovenskem trgu. Kot svetovalka je pozneje sodelovala s številnimi naročniki, med katerimi so Slovenska oglaševalska zbornica, Turizem Ljubljana, GEN-I, ALTA, Canon Adria, NLB Vita in NLB, Kino Šiška, CNVOS in drugi. Kot vodja komunikacij je sodelovala pri zelo uspešni kampanji na Kickstarterju za FlyKly, za mednarodno zagonsko podjetje Flaviar pa je vodila odnose s strankami in komunikacijo v družbenih medijih. Jalovčeva bo skrbela za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva založba, marketing preko e-novičnika in celostno promocijo posameznih projektov, delno pa bo skrbela tudi za komunikacijo založbe Mladinska knjiga v družbenih medijih.