• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Addiko banka ima novo direktorico marketinga in odnosov z javnostmi

Po novem bo oddelek marketinga in odnosov z javnostmi v Addiko banki vodila Petra Kalan Lubajnšek.

Pred tem je bila vodja enote za medije in tisk v Medisu, med leti 2011 in 2018 pa vodja poslovnega razvoja in marketinga v Medexu. Znanje in izkušnje je pridobivala tudi na strani oglaševalskih agencij. 11 let je bila partnerka in vodja oddelka projektnega vodenja v agenciji Poanta, na začetku kariere pa vodja projektov v agenciji Studio Marketing JWT.

Sama pravi, da se je ekipi Addiko banke pridružila, ker ima rada izzive in ker ve, da »najbolj rasteš, ko si pripravljen iti ven iz območja udobja«. »Bančno okolje je zagotovo sprememba in zame popolnoma nov, drugačen izziv. Po drugi strani pa se, tako kot vsak izmed nas, srečujem z bančnimi produkti in storitvami v vsakdanjem življenju in jih seveda uporabljam. A danes precej drugače kot še pred nekaj leti. Naša pričakovanja do bank in finančnih storitev so se namreč močno spremenila. Addiko je relativno mlada blagovna znamka, a z jasno vizijo in strategijo neposrednega oziroma »straightforward« bančništva usmerjena v preproste, jasne in neposredne rešitve za svoje stranke. Zato bo delo v Addiko banki zagotovo pestro in verjamem, da tudi zabavno. Če še ne veste: obstaja namreč tudi zabavna plat bančništva,« je za MM povedala Petra Kalan Lubajnšek.