• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nove moči projektnega oddelka agencije Saatchi & Saatchi

Agenciji Saatchi & Saatchi so se pridružile Sandra Baran, Petra Hočevar in Petra Ajdovec.

Sandra Baran, sicer dosedanja zunanja sodelavka agencije na izkušenjskih projektih, je s septembrom postala stalna članica ekipe Saatchi & Saatchi v vlogi direktorice izkušenjskih projektov. Znanje in izkušnje je pridobivala z organizacijo in režijo dogodkov, video produkcijo ter odnosi z javnostmi. Za agencijo je doslej vodila celostne, vsebinske in aktivacijske izkušenjske kampanje. Najvidnejše akcije zadnjega obdobja, pri katerih je sodelovala, so »FerFud« (nagrajena z nagrado Effie), »TedenNezavrženeHrane« in »1, 2, 3, GREMO!«, ki še poteka.

Petra Hočevar se je ekipi Saatchi & Saatchi pridružila kot vodja projektov. Pred tem je zadnja štiri leta v Agenciji 101 skrbela za digitalne marketinške projekte znamk Argeta, DonatMg, Sportina, Eurospin in Continental. Kariero je začela v marketingu podjetja Stillmark in soustvarjala tržnokomunikacijske aktivnosti za francoski kozmetični znamki L'Occitane in Melvita. Danes v agenciji upravlja projekte naročnika HOFER.

Petra Ajdovec se ekipi Saatchi&Saatchi pridružuje kot asistentka projektov. Zaključuje magistrski študij na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Med študijem je nabrala že kar nekaj delovnih izkušenj z delom v novinarstvu (Radio Študent), s sodelovanjem v mladinskih organizacijah (Klub študentov Kranj) ter z organizacijo dogodkov (Festival Teden mladih), nekaj tudi z drugega konca sveta. Pred kratkim se je vrnila s študijske izmenjave v Šanghaju, kjer je opravljala tudi pripravništvo na Konzulatu Republike Slovenije.